معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خبرداد: فعالیت ۲ هزار تشکل مردم نهاد در حوزه جوانان در سطح کشور

اردبیل (پانا) - معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر ۲ هزار تشکل مردم نهاد در حوزه جوانان در سطح کشور فعال است.

کد مطلب: ۸۲۰۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خبرداد: فعالیت ۲ هزار تشکل مردم نهاد در حوزه جوانان در سطح کشور

محمدمهدی تندگویان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل اظهار داشت: بزرگ‌ترین ثروت ملی کشور در واقع جوانان هستند و این جوانان در ۸ سال دفاع مقدس نیز ثابت کردند که برای حفاظت و پاسداری از جمهوری اسلامی ایران از جان خود گذشته و فاقد از هرگونه گرایش سیاسی و حزبی خود را فدای وطن می‌کنند.

وی گفت: حل مشکلات جوانان تنها وظیفه یک نهاد نیست بلکه برطرف کردن دغدغه‌های جوانان، باید اولویت اصلی تمامی نهادها و مجموعه‌های دولتی و غیردولتی باشد که اگر این مشکلات برطرف نشود، شاهد افزایش آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور خواهیم بود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به حوزه ساماندهی امور جوانان دارد که در حال حاضر ۲ هزار تشکل مردم نهاد در حوزه جوانان در سطح کشور فعالیت می‌کنند که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان دولت دوازدهم، به ۶ هزار تشکل افزایش پیدا می‌کند.

تندگویان تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی و اجرایی از این تشکلهای مردم نهاد حمایت کنند و باید به گونه‌ای باشد که تمامی فعالیت‌های نهادهای دولتی که برون سپاری می‌شود، در راستای حمایت به این تشکلهای مردم نهاد واگذار شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: از اجرای طرح ایجاد اشتغال برای جوانان در حوزه آموزش و تولید صنایع دستی استقبال می‌کنیم و اگر این طرح در استان اردبیل اجرایی شود، آماده واگذاری تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار