دبیر ستاد پروژه مهر ناحیه یک شهرری خبر داد:

بازدید از مدارس مجری طرح پروژه مهر 95

دبیر ستاد پروژه مهر 95 آموزش و پرورش ناحیه یک شهری از بازدید بالغ بر90درصد مدارس در راستای اجرای پروژه خبر داد.

کد مطلب: ۵۳۴۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران ، بهروز نصیری مدیریت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری و حمید رضا امینه معاون آموزش متوسطه و دبیرستاد پروژه مهر 95 در راستای بازدید از روند اجرای پروژه مهر در مدارس، از دبیرستان نمونه دولتی دخترانه شریعت بازدید به عمل آوردند.

حمید رضا امینه دبیر ستاد پروژه مهر 95 در حاشیه این بازدید اظهار کرد: با حضور مستمر در بیش از 90 درصد آموزشگاه های این ناحیه، در جهت بررسی وضعیت ثبت‌نام دانش‌آموزان و رعایت شاخصه‌های بازدید در پروژه مهر و دریافت مستندات از مدیران گام‌های بلندی و موثری برداشته شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی ازروند ثبت نام، تکریم ارباب رجوع، ساماندهی ثبت‌نام دانش‌آموزی، مستندات پرونده ثبت‌نامی دانش‌آموزان، اطلاع‌رسانی از شرایط و ضوابط ثبت‌نام الکترونیکی و امور مالی از مهمترین ملاک های بازدید مدارس است.

دبیر ستاد پروژه مهرگفت: هدف از پویا نمودن مدارس برای رسیدن به اهداف والای تعلیم و تربیت ، نیازمند توجه ومشارکت فکری و معنوی و مالی و همراهی اولیاء و همکاران فرهنگی می باشد واظهار امیدواری کرد، که سال تحصیلی جدید سالی سرشار از علم و معرفت و آموزش و پرورش و دانش و بینش برای عموم مردم بویژه طلایه داران در عرصه علم و دانش باشد.

/خبرنگار : نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار