مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل خبرداد:

بهره‌مندی ساکنان 130 روستا ی استان اردبیل از آب شرب پایدار

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: تا پایان امسال ساکنان 130 روستای استان اردبیل از نعمت آب شرب پایدار و مطمئن برخوردار می‌شوند.

کد مطلب: ۵۳۰۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،محسن قنبری اظهار کرد: هفته دولت یادآور دولتمردان ارجمند همچون شهیدان رجایی و باهنر است که با اخلاص و صداقت در مسیر خدمت‌رسانی به مردم به آرزوی دیرین خود شهادت دست پیدا کردند که یاد و خاطره این شهدای والامقام را گرامی می‌داریم.

وی گفت: در تداوم راه این شهیدان والامقام عرصه خدمت‌رسانی مجال و فرصت بی‌نظیر است تا بتوانیم در خدمت ولی نعمتان جامعه اسلامی باشیم به طوری که آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل در گرامیداشت هفته دولت نسبت به افتتاح 22 پروژه آبرسانی در قالب 43 روستا اقدام کرده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: تا پایان امسال ساکنان 130 روستای استان اردبیل از نعمت آب شرب پایدار و مطمئن برخوردار می‌شوند.

قنبری بیان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها 13 هزار نفر از جمعیت روستایی استان اردبیل از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند تا با صرف اعتبار 10 میلیارد تومان بتوانیم این پروژه‌ها را به نتیجه برسانیم.

وی مهمترین این پروژه را تکمیل مجتمع خروسلو در فاز اول اعلام کرد و یادآور شد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آبرسانی در قالب مجتمع‌های آبرسانی در دستور کار قرار گرفته و قرار است با حضور مسؤولان استانی فاز اول مجتمع آبرسانی خروسلو افتتاح شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل تصریح کرد: در این 1پروژه آبرسانی به 21 روستا با جمعیتی بالغ بر 3 هزار نفر مدنظر است که 5 میلیارد و 200 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده است.

قنبری در مورد تکمیل مجتمع آبرسانی سبلان که 15 روستا را تحت پوشش آبرسانی قرار می‌دهد، ادامه داد: این پروژه نیز تا آخر امسال و یا اوایل سال آینده تکمیل خواهد شد تا با بهره‌برداری از آن ساکنان روستاهای اطراف مجتمع سبلان بتوانند از آب پایدار بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: در سال گذشته از محل صندوق توسعه ملی 30 میلیارد تومان اعتبار برای آب و فاضلاب روستایی استان اختصاص یافت تا این پروژه صرف اجرای طرح‌های آبرسانی شود که ما امسال در دو نوبت هفته دولت و دهه فجر 130 طرح آبرسانی را به بهره‌برداری می‌رسانیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی اردبیل یادآور شد: از مجموع 130 طرح آبرسانی که در سال جاری در دستور کار است در گرامیداشت هفته دولت آبرسانی به 43 روستا به بهره‌برداری می‌رسد و تا پایان امسال 78 روستای دیگر نیز از این نعمت بهره‌مند خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار