معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

درخشش بانوان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قرآن کشور

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از موفقیت بانوان فرهنگی هم استانی در این مسابقات خبر داد و گفت: خانم‌ها فروزان یونسی از منطقه مارگون و خانم ناهید اژدری از یاسوج در رشته‌های حفظ و همچنین تدریس احکام رتبه هشتم را برای استان در این مسابقات به ارمغان آوردند.

کد مطلب: ۵۳۰۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، سید بها‌ءالدین ملک‌حسینی پیش از ظهر امروز در بازدید از پایگاه‌های اوقات فراغت در جمع خبرنگاران با بیان این که آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در طول سه سال گذشته مقام‌های ارزنده‌ای را در کشور کسب کرده است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری خوبی در این زمینه انجام شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همه معاونت‌های آموزش و پرورش و همه دوایر عزم همکاران ما برای تعالی و سربلندی آموزش و پرورش استان است.

وی به موفقیت‌هایی که در حوزه پرورشی و تربیتی در طول سال‌های اخیر کسب شده اشاره کرد و گفت: در جشنوار‌ه‌ها و مسابقات و برنامه‌های مهم کشوری هم دانش‌‌آموزان و هم فرهنگیان هم استانی حضور خوب و موفقیت‌آمیزی داشته‌اند.

ملک‌حسینی کسب رتبه‌های کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر در طول سالیان اخیر توسط آموزش و پرورش استان را به دلیل پشتکار دانش‌‌آموزان و فرهنگیان هم استانی دانست و گفت: به دنبال استمرار حضور در عرصه‌های ملی و کسب رتبه‌های بالاتر و بهتری توسط دانش‌‌آموزان و فرهنگیان هم استانی هستیم.

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به آخرین موفقیت این حوزه از آموزش و پرورش در سطح ملی اشاره کرد و گفت: نخستین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه ویژه فرهنگیان در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

وی با بیان این که قبل از این مسابقات استانی را برگزار کرده بودیم، تصریح کرد: در مسابقات کشوری در شهر مشهد مقدس موفق به کسب رتبه هشتم در میان همه استان‌های کشور شدیم.

ملک‌حسینی از موفقیت بانوان فرهنگی هم استانی در این مسابقات خبر داد و گفت: خانم‌ها فروزان یونسی از منطقه مارگون و خانم ناهید اژدری از یاسوج در رشته‌های حفظ و همچنین تدریس احکام رتبه هشتم را برای استان در این مسابقات به ارمغان آوردند.

وی افزود: در این مسابقات که در مشهد مقدس برگزار شد ناهید اژدری از یاسوج در رشته حفظ و فروزان یونسی از مارگون در رشته روش تدریس احکام رتبه هشتم کشور را کسب کردند.

این معاون آموزش و پرورش استان از حضور تعداد 8 فرهنگی هم استانی در این مسابقات خبر داد و گفت: مسابقات یاد شده در رشته‌های قرائت و حفظ قرآن کریم، تدریس احکام و نهج‌البلاغه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار