درجلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مهران صورت گرفت:

انجام به موقع ساماندهی نیروهای انسانی و انجام برنامه های پروژه مهر

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مهران،بر برگزاری هرچه با شکوهتر پروژه مهر 95 در سایه تعامل و همدلی همه دستگاه های شهرستان بخصوص شهرداری، آب و فاضلاب، ناجا و شورای شهر با آموزش و پرورش تأکید نمود.

کد مطلب: ۵۲۹۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازاستان ایلام ،جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مهران برگزار شد. راشد هاشمی دبیر شورا و مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهران چکیده ای از گزارش عملکرد آموزش و پرورش با تأکید بر انجام به موقع ساماندهی نیروهای انسانی به سمع و نظر اعضای حاضر در جلسه رسانده شد.

راشد هاشمی در ادامه از کمبود نیروی انسانی در مقطع متوسطه خبر داد و افزود: با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزان شهرستان ثبت نام و سنجش نو آموزان با موفقیت صورت گرفته است و آموزش وپرورش در حد توان و با وجود کمبود اعتبارات توانسته برخی از تجهیزات مورد نیاز مدارس را تهیه نماید .وی در ادامه با توجه به کسب رتبه عالی پروژه مهر94 در سطح ملی در سال گذشته ابرازامیدواری نمود امسال همچون سالهای گذشته آموزش و پرورش بتواند در راستای پروژه مهر بهتر عمل نماید.

وی با اشاره به در پیش بودن مراسم ملی اربعین حسینی در شهرستان مهران گفت: در حال تجهیز 4 مدرسه به امکانات رفاهی و سرویس بهداشتی و حمام جهت خدمت رسانی به زوارمراسم اربعین امام حسین (ع)هستیم.

وی با اشاره به پیگیریهای آموزش و پرورش شهرستان مهران تعدادی وسایل کمک آموزشی از جمله لب تاپ ( برای مدارس عشایری )و وسایل کمک آموزشی هوشمندبرای دیگر مدارس تهیه شده است که در حال توزیع هستند.

وی در پایان از کمبود جدی 12 نفر نیروی خدماتی و سرایدار و نیز کمبود جدی نیروی آموزشی مقطع متوسطه خبر داد.

در ادامه نقطه نظرات حضار شنیده شدکه علی محمد ناصری نماینده مدیران متوسطه از اعتراض مردم روستای چنگوله با وجود مکاتبات لازم در ترک تحصیل دانش آموزان متوسطه به دلیل نبود فضای آموزشی و عدم اقدام جدی فرمانداری در اختصاص اعتبار لازم به ساخت فضای آموزشی ، با وجود اهدای زمین توسط این مردم روستاخبرداد .

در ادامه نظری معاون عمرانی فرماندار از اختصاص اعتبار لازم به ساخت فضاهای آموزشی شهرک اسلامیه و روستای چنگوله خبر داد و کفت مشکل اصلی ما کمبود اعتبارات ملی و استانی است .

در پایان مراد ناصری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک سالروز میلاد امام رضا (ع) و سالروز ورود آزاگان به میهن اسلامی و جمع بندی مطالب جلسه بر برگزاری هرچه با شکوهتر پروژه مهر 95 در سایه تعامل و همدلی همه دستگاههای شهرستان بخصوص شهرداری ، آب و فاضلاب ، ناجا و شورای شهر با آموزش و پرورش تأکید نمود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار