برنامه های پروژه مهر 97 آموزش و پرورش منطقه آب پخش اعلام شد

آب پخش،بوشهر(پانا)_ اکرم پاپری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس را گرامی داشت.

کد مطلب: ۸۵۶۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های پروژه مهر 97 آموزش و پرورش منطقه آب پخش  اعلام شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش ،به منظور اطلاع رسانی و اجرای برنامه های پروژه مهر 97 رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش در سخنرانی نماز جمعه این هفته منطقه گزارشی از اهم اقدامات، طرح ها و فعالیت های در حال اجرا در حوزه آموزش و پرورش را ارائه نمود.

اکرم پاپری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس را گرامی داشت.

ایشان با تاکید براین که نهاد فکر و اندیشه هر فرد از همان دوران کودکی و در جمع دوستان همکلاسی و در مدرسه شکل میگیرد افزود ؛اگر بخواهیم پیشرفت کنیم آن هم در دنیای پر هیاهوی امروزی و حرفی برای گفتن داشته باشیم باید به آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین نهاد تفکر و شکل گیری اندیشه ها ،اهمیت دهیم ،همانگونه که رهبرمان امام خامنه ای فرمودند: اولویت اول در کشورمان آموزش و پرورش است .پاپری در ادامه اظهار داشت اگر میخواهیم زندان ها خالی شود و جرم و جنایت کمتر ،و امنیت کشورمان بیشتر باید نگاهمان معطوف مدارس شود که اصل نهاد شکل گیری اجتماعی کودکانمان تا دوران جوانی است. با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید با همکاری و و مشارکت مردم و مسولین با مجموعه آموزش و پرورش منطقه در اجرای طرح ها و برنامه ها بیشترین نمود را در حوزه تعلیم و تربیت و نقش بسزایی در پیشبرد اهداف و طرح های آموزشی و پرورشی داشت به ،خلاصه ای از این موفقیت ها اشاره کرد و گفت ؛5 نفر قبولی در مدرسه تیز هوشان یک نفر در پزشکی مقام استانی در رشته های قرائت قرآن ، تفسیر قرآن رشته های هنری و ورزشی داشتیم که انتظار میرود این امار در سال جدید با تلاش بیشتر چند برابر گردد. برگزاری جلسه های متعدد با معاونین اداره و مدیران مدارس منطقه ، تشکیل کار گروههای تخصی برای پیش برد اهداف آموزشی ، برگزاری کلاسهای ضمن خدمت برای معلمان ، آماده سازی مدارس ، بازدیدهای مستمر از مدارس منطقه ، پیگیری مشکلات و کمبودهای مدارس ، جلسه با مدیران مدارس منطقه از دیگر فعالیتهایی بود که در راستای پرو پروژه مهر صورت گرفته است.

خانم پاپری به آمار دانش آموزان اشاره کرد و افزود در سال تحصیلی جدید در روز شکوفه تعداد 485نفر دانش آموز پسر کلاس درس خواهند رفت که از این تعداد 238نفر و 247 نفر دختر خواهند بود . در روز غنچه ها هم تعداد 334 نفر نو آموز خواهیم داشت که از این تعداد 159نفر دختر و 175 نفر پسر خواهد بود .در کل آمار تمام دانش آموزان منطقه در تمام مقاطع در مدارس دولتی و غیر دولتی 4900نفر می باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آب پخش در بخشی دیگری از سخنان خود به فعالیت های پروژه مهر 97اشاره نمود و اظهار کرد:آموزش و پرورش منطقه آب پخش با آمادگی کامل و برگزاری جلسات متعدد و نشست های مشورتی متنوع، هماهنگی و برنامه ریزی های لازم به عمل آمده است تا در آغاز سال جدید تحصیلی و باز گشایی مطلوب مدارس و با اجرای برنامه های متنوع و متناسب سال تحصیلی 98/97با شور و نشاط خاصی آغاز گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار