رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل خبرداد:

احداث بیمارستان یک‌هزار تختخوابی در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: احداث بیمارستان یک‌هزار تختخوابی اردبیل به همت شرکت کره‌ای یا ترکیه‌ای احداث می‌شود که رایزنی‌ها در این زمینه آغاز شده است.

کد مطلب: ۵۲۸۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، فرهاد پورفرضی افزود:‌ در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل 41 پروژه را در حال اجرا دارد که این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری 612 میلیارد ریالی به انجام می‌رسد.

]وی با بیان اینکه امسال 53 هزار متر مربع به فضای بهداشتی، درمانی و بیمارستانی استان اردبیل افزوده می‌شود، تصریح کرد: واگذاری دو پروژه به بخش خصوصی با تعامل و همکاری‌های نزدیک آغاز شده و تنها مشکل در این زمینه تضمین‌های قابل ارائه است که انتظار می‌رود مانع به وجود آمده برطرف شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه ما احداث صفر تا 100 بیمارستان یک‌هزار تختخوابی اردبیل را قرار است با تضامین مورد نیاز به شرکت کره‌ای یا ترکیه‌ای واگذار کنیم، گفت: در این زمینه پیگیری‌ها در حال انجام است تا گشایش خوبی در این زمینه انجام شود.

پورفرضی افزود: تکمیل بیمارستان شهرستان کوثر و پارس‌آباد دیگر اولویت امسال است که با تجهیز و راه‌اندازی آن امیدواریم ساکنان مناطق مختلف استان بتوانند از مزایای این طرح‌ها استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار