بیمارستان فوق تخصصی قلب در اردبیل احداث می‌شود

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: با مشارکت خیرین سلامت استان پروژه‌های بیمارستانی ارزشمندی در حال احداث است.

کد مطلب: ۹۲۴۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان فوق تخصصی قلب در اردبیل احداث می‌شود

اکبر بهنام‌جو در دیدار نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و رئیس مجمع خیرین سلامت کشور اظهار داشت: با مشارکت خیرین سلامت استان پروژه‌های بیمارستانی ارزشمندی در حال احداث است .

او بیان کرد: بیمارستان در حال احداث 250 تختخوابی نجف زاده با مشارکت خیرین استان و وقف زمین این بیمارستان توسط خیر اردبیلی به 500 تختخواب افزایش یافته است و با تکمیل آن به عنوان بزرگترین بیمارستان مرکز استان بخش اعظمی از مشکلات درمانی استان مرتفع می‌شود .

بهنام‌جو از احداث مرکز دیالیز و چندین مرکز درمانی در نقاط مختلف استان با مشارکت خیرین و نیکوکاران استان خبر داد و افزود: امسال نیز عملیات اجرایی بیمارستان فوق تخصصی 64 تختخوابی قلب استان آغاز و به مجموعه‌های در حال احداث با همت و مشارکت خیرین افزوده می شود و علاوه بر آن یک مجموعه 400 تختخوابی دیالیز استان توسط خیرین را در حال احداث داریم که زمین این مجموعه نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی استان تامین شده است .
استاندار اردبیل با اشاره به مشکلات اقتصادی دولت و تحریم های ظالمانه دشمنان تصریح کرد: خیرین و مردم نوع دوست کشورمان در التیام بخشی به آلام بیماران نقش بسزایی را ایفا می‌کنند و این بهترین نوع نیکوکاری است و کمک کار خوبی برای دولت هستند .
رئیس شورای سلامت استان اردبیل از تدوین سند توسعه سلامت استان با تاکید بر اجرای برنامه های پیشگیری از ابتلاء به بیماری و نقش هریک از دستگاه‌ها خبر داد و گفت: بانوان نیز به عنوان ظرفیت عظیم علاوه بر جلب مشارکت‌های مردمی او با اشاره به سفر آتی ریاست جمهوری به استان از تامین اعتبار پروژه‌های نیمه تمام پزشکی درمانی استان از محل اعتبارات این سفر خبر داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار