برگزاری اردوی طبیعت‌گردی وزیارتی خبرنگاران شهرستان نیشابور

با اهتمام شورای اسلامی شهرستان نیشابور اردوی طبیعت‌گردی خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نیشابوربه منطقه ییلاقی خرو؛درود و قدمگاه رضوی نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۵۲۶۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، رییس شورای اسلامی شهرستان نیشابور اظهار کرد: خبرنگاران این شهرستان برای اطلاع‌رسانی صحیح و درست توانمند و کوشا هستندو رسالت خبرنگاران در ارتباط با دستگاه‌های منتخب مردم از جمله شورای اسلامی شهرستان بسیار مهم است.
سیدحسین علوی نسب افزود: برگزاری اردوی یک‌روزه طبیعت‌گردی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برای شناخت بیشتر منطقه منطقه ییلاقی خرو؛درود و زیارت قدمگاه رضوی نیشابور برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: ‏برگزاری این قبیل اردوها و دیدار و تعامل با اصحاب رسانه می تواند نقش مهمی در تجربه اندوزی و استفاده از طرح ها و ایده های موفق اجرا شده در سایر نقاط کشور داشته باشد.
علوی نسب تأکید کرد: برگزاری چنین اردوهایی در کنار تبادل اطلاعات و تجربیات اصحاب رسانه به پویایی هرچه بیشتر رسانه های نیشابور هم منجر می شود.
رییس شورای اسلامی شهرستان نیشابور، تصریح کرد: با هماهنگی ها و پیگیری های صورت گرفته اردوی خبرنگاران شهرستان نیشابور با حضور بیش از50 نفر از خبرنگار رسانه های مختلف شهرستان نیشابوربا حضورمعاون استانداروفرماندارویژه نیشابور، اعضای شورای اسلامی وتنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برپا شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار