رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر

همایش طبیعت‌گردی استان گلستان در ‌آزادشهر برگزار می‌شود

گرگان(پانا)-همایش بزرگ طبیعت‌گردی با حضور اعضای هیئت ورزشی شهرستان های استان و همه اقشار روز جمعه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۹۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش طبیعت‌گردی استان گلستان در ‌آزادشهر برگزار می‌شود

غلامرضا خداوردی در جلسه هم‌اندیشی برگزاری همایش طبیعت‌گردی در آزادشهر اظهار داشت: این همایش روز جمعه 5 مردادماه سال جاری برگزار می‌شود و ساعت حرکت برنامه ساعت 7 صبح, از جلوی مسجد جامع است.

وی افزود: مراسم و همایش در روستای خوش‌ییلاق با برنامه‌هایی مانند برگزاری جشنواره بومی محلی, مسابقه عکاسی, اجرای موسیقی زنده, اجرای نقاشی و کاریکاتور, به نمایش گذاشتن ظرفیت‌ها و پتانسیل شهرستان آزادشهر و روستای خوش‌ییلاق به همراه خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: در کنار برنامه‌های شاد و تفریحی, یک همایش کوتاه پیاده‌روی و استفاده از طبیعت بکر منطقه نیز خواهیم داشت همه اقوام مختلف با لباس‌های محلی در این همایش حضور خواهند داشت.

مجتبی کیخا مدیر اجرایی این همایش اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش ایجاد اتحاد, انسجام و همدلی بین مردم و اقوام مختلف با توجه به هجمه های اخیر دشمن است,ضمن اینکه در یک روز تعطیل بتوانیم نشاط اجتماعی و شادی و روز خوبی را برای خانواده‌ها داشته باشیم.

وی افزود: چادرهایی توسط هلال احمر برای برگزاری غرفه‌های مختلف در طول مسیر همایش جانمایی شده و پزشک, پرستار, آمبولانس و نیروهای امدادی در منطقه حضور خواهند داشت.

مدیر اجرایی همایش طبیعت گردی تصریح کرد: مردم علاقمند در جلوی مسجد جامع تجمع یافته و به وسیله ,اتوبوس های ایاب و ذهاب به پایگاه هلال‌احمر در منطقه خوش‌ییلاق اعزام خواهند شد و از آنجا به صورت پیاده‌روی در این روستا, در منطقه دشت برای برگزاری برنامه‌ها تجمع خواهند کرد.

کیخا تاکید کرد: این همایش با برگزاری برنامه های شاد و متنوع تا ظهر ادامه خواهد داشت و در مراسم قرعه‌کشی بین شرکت کنندگان, 60 جوایز به صورت پکیج ورزشی و یک سفر کربلا به صورت قرعه‌کشی به حاضرین اهدا می‌شود.

وی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم یک‌هزار نفر در این همایش حضور یابند و به هر شرکت‌کننده یک سیم کارت رایگان ایرانسل اهدا خواهد شد و توسط اسپانسرهای برنامه, صرف صبحانه, میان وعده و ناهار نیز خواهیم داشت.

کیخا اظهار کرد: این برنامه به مناسبت دهه کرامت, سالروز ولادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و سالروز عملیات پرافتخار مرصاد برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار