معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان :

خبرنگار نقش سازنده در تنویر افکار عمومی دارند

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان گفت :خبرنگار به هیچ علتی نباید نقش سازنده خویش را در تنویر افکار عمومی را فراموش کنند

کد مطلب: ۵۲۴۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام "رضا خرمی مشکانی" در آستانه روز خبرنگار در گفت و گو با خبرنگار پانا افزود: رسانه و خبرنگار در تبیین حوادث و آگاهی دادن به جامعه و نقش انکار ناپذیری دارد.
وی افزود :خبرنگار به هیچ علتی نباید نقش سازنده خویش را در تنویر افکار عمومی را فراموش کند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان گفت :علاوه بر تعهد و مسئولیت در حرفه ی خبرنگاری صداقت نیز دارای اهمیت است وخبرنگار متعهد و مسئول میتواند به جامعه نشاط و شادابی تزریق کند.
وی افزود:اشراف بر حوادث بر کیفیت خبر می افزاید ولی خبر رسانی مطلبی که باعث تشویش جامعه و مضطرب کردن مردم می شود و در نتیجه گرد یاس و ناامیدی بر چهره اجتماع می پاشد از حرفه خبرنگاری به دور است ونیز میتواند با صداقت و و حفظ و رعایت مصلحت جامعه اعتماد مردم را فراهم نماید.
رییس سازمان دانش آموزی کاشان اظهار داشت: نقش رسانه در جامعه مدرن نقشی مهم و اثرگذاری است و امروز نهادهایی موفق هستند که از روابط عمومی و رسانه قوی تری برخوردار باشند.اعتدال، انصاف و اخلاق از مهم ترین ویژگی های رسانه است که خبرگزاری پانا با رعایت اصول حرفه‌ای و استقلال، به وظیفه اطلاع رسانی خود به خوبی عمل کرده است.
خرمی ضمن تقدیر از فعالیت خبرنگار پانا در کاشان گفت:از مجموع 700خبر که از آموزش و پرورش کاشان در جراید و رسانه ها منتشر شد 120 خبر توسط این خبرگزاری بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار