نقش حساس خبرنگار در رویارویی با راهبردهای دشمن

بیرجند(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی، گفت: دشمنان این مروز و بوم سعی دروارونه سازی حقایق و واقعیات دارند، اما خبرنگاران قلم به دست با صداقت خود نقشه های دشمنان را نقش برآب می کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نقش حساس خبرنگار در رویارویی با راهبردهای دشمن

محمد رضا با اطمینان، رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با رؤسای بسیج رسانه وروابط عمومی سپاه انصارالرضا(ع)؛ گفت: صداقت، امانتداری و انعکاس واقعیت ویژگی های بارز فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی است، این ویژگی ها در رفتار خبرنگار باید مبتنی بر دقت باشد.

او، با اشاره به این که پانا اولین مکان برای ورود به عرصه خبر است، افزود: این موضوع مسئولیت ما را سنگین تر می کند؛ ما سعی در تربیت دانش آموزخبرنگارانی با روحیات بصیری، ولایی و پشتیبان نظام داریم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه ولایتمداری همیشه در رگ و خون خبرنگاران جاریست ، گفت: همه ی ما مدیون ولایت، شهدا و نظام هستیم و هدف اصلی انعکاس موفقیت های نظام و انقلاب اسلامی است.

با اطمینان، اظهار کرد: شعار هر مدرسه یک خبرنگار را سر لوحه ی کار خود قرار داده ایم تا همه ی مدارس دانش آموزانی که علاقه، ذوق و شوق ورود به عرصه خبر و خبرنگاری دارند را به ما معرفی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار