مدیرکل صداوسیمای مرکز استان اردبیل خبرداد:

تولید برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در صداوسیمای اردبیل

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان اردبیل گفت: برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در صداوسیمای مرکز استان اردبیل تولید می شود.

کد مطلب: ۵۲۴۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، عبدالله مددی افزود: یکی از اولویت‌های صداوسیمای مرکز اردبیل ترویج برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در این زمینه پیش‌بینی شده امسال برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در صداوسیمای مرکز اردبیل تولید شود.

وی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه مشارکتی بین صداوسیمای مرکز اردبیل و دادگستری استان امضا شده است، گفت: در این تفاهم‌نامه برنامه‌های مشارکتی با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در صداوسیمای مرکز اردبیل تولید می‌شود.

مددی گفت: صداوسیما نقش بسیار مهمی در ترویج برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد و در این زمینه درصدد هستیم با تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی پیشگیری از معضل اعتیاد، طلاق و برخی نابهنجاری‌های مختلف در استان را کاهش دهیم.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم آسیب‌های اجتماعی را در منطقه کاهش دهیم باید علاوه بر اهتمام دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های فاخر فرهنگی نیز توسط صداوسیما تولید شود که در این زمینه صداوسیما امسال برنامه‌های خوبی را تدارک دیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار