فرماندار اردبیل:

برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از مدارس شروع شود

اردبیل (پانا)- فرماندار اردبیل گفت: درمان بسیاری از نارسایی‌های جامعه با توجه به موقع به مسائل آموزشی و پرورشی قابل حل می‌باشد.

کد مطلب: ۸۰۳۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از مدارس شروع شود

جواد زنجانی در جلسه پیشگیری از کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس اردبیل اظهار کرد: ناهماهنگی و کمبود دستگاه‌های مختلف اجرایی در ابعاد مختلف تربیتی و آموزشی مدارس نباید هیچ گونه نقش منفی خود را ایجاد کند.

وی افزود: درمان بسیاری از نارسایی‌های جامعه با توجه به موقع به مسائل آموزشی و پرورشی قابل حل خواهد بود و در این راستا تنها نباید به مشکلات آموزشی توجه شود بلکه پرداخت به حوزه تربیتی نیز از تأثیرپذیری بسیار بالایی در بهبود روابط اجتماعی و فراهم آوردن جامعه‌ای اخلاق‌مدار برخوردار خواهد بود.

فرماندار اردبیل به لزوم توجه بیشتر به امور تربیتی دانش‌آموزان توسط اولیا و مربیان تربیتی و آموزشی تأکید کرد و توضیح داد: از ایجاد فضاهای شاد و پرنشاط در فضاهای آموزشی خصوصا در مدارس نباید غافل شد.

زنجانی تصریح کرد: از تحمیل کلاس‌های فرق‌برنامه و کسل‌کننده به دانش‌آموزان باید پرهیز شود و تلاش فعالان فرهنگی در کاهش دغدغه‌های دانش‌اموزان و احیای زیرساخت‌های آموزشی، مشارکت در مدرسه‌سازی و پرداخت به دیگر مشکلات آموزشی از اهمیت بیش از حدی برخوردار خواهد بود.

وی یادآور شد: معلمان فداکاری که در عرصه تعلیم و تربیت خود را وقف جامعه می‌کنند و با وجود تمام مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، در روحیه کاری و ایثارگرانه خود خللی وارد نمی‌سازند، از روحیه بالای خدمت به جامعه و کمک به برخورداری از ایرانی آباد و مستقل خبر می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار