سومین اثر رسمی «کاوه یغمایی» منتشر شد

پس از ۱۳ سال سکوت، «کاوه یغمایی» بار دیگر موفق به اخذ مجوز شد و دومین آلبوم رسمی او در ایران و سومین آلبومش در مجموع به بازار موسیقی آمد، «منشور» آلبومی که همه طرفداران موسیقی راک مدت‌ها منتظرش بودند.

کد مطلب: ۵۲۲۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ ساخت این آلبوم چندین سال زمان برده و آهنگسازی همه قطعات توسط خود او انجام شده. ضبط قطعات در کانادا با همکاری اعضای گروه مشهور «نیکل بک» انجام شده. اشعار این آلبوم از آثار «روزبه بمانی»، «حسین غیاثی»، «میثم یوسفی» و «نیلوفر فرزندشاد» هستند.

«منشور» شامل ۹ قطعه در سبک راک و پاپ راک است. «کاوه یغمایی» با آوای گرم خود و نوای دلنشین گیتارش در تمام قطعات به هنرمندی پرداخته. در بخش خوانندگی «دیوید استیل»، «ساتگین یغمایی» و «نیلوفر فرزندشاد» به عنوان صدای همراه با «کاوه یغمایی» همکاری کرده اند. «دنیل ادیر» درامز نواخته، «دیوید اسپایدل» گیتار باس و «برایان پولسن» گیتار الکتریک را به نوا درآورده اند. «کاوه یغمایی» خود به جز خوانندگی و نوازندگی گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک و کیبورد هم نواخته.

نسخه دیجیتال این آلبوم را می توانید به صورت قانونی از سایت بیپ‌تونز www.beeptunes.com دانلود نمایید. به پنچاه نفر از کسانی که این آلبوم را از سایت بیپ‌تونز تهیه نمایند، نسخه فیزیکی آلبوم با امضای «کاوه یغمایی» اهدا خواهد شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار