کاوه یغمایی با جدیدترین ترانه‌هایش در ایران به صحنه می‌رود

تهران (پانا) - کاوه یغمایی طی روزهای آینده به ایران می‌آید تا تازه‌ترین کنسرت خود را در آذرماه به صحنه ببرد.

کد مطلب: ۸۶۸۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
کاوه یغمایی با جدیدترین ترانه‌هایش در ایران به صحنه می‌رود

یغمایی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در چند روز آینده عازم تهران خواهم بود . اطلاعات کنسرت آذر ماه و پخش آثار جدیدم را خدمت شما اعلام خواهم کرد.

کاوه یغمایی آخرین بار در اسفندماه 96 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به صحنه رفت و قطعاتی شنیده نشده از تازه‌ترین آلبوم خود را نیز اجرا کند.

مرداد سال 95 بود که آلبوم «منشور» کاوه یغمایی، بعد از نه سال در بازار داخلی منتشر شد. او در این آلبوم با چهره‌های سرشناسی همکاری کرده بود که از آن جمله می‌توان به کوروش یغمایی اشاره کرد که آهنگسازی دو قطعه را در این مجموعه انجام داده بود و پس از سال‌ها نامش در یک آلبوم رسمی نوشته می‌شد. اما از دیگر نکات این آلبوم ضبط و میکس و مسترینگ آن در ونکور کانادا و همچنین حضور نوازندگانی چون دنیل ادیر (درامر گروه مشهور نیکل‌بک)، دیوید اسپایدل و برایان پالسن بود.

کاوه یغمایی متولد ۱۳۴۷در تهران است. خواننده و نوازنده و تنظیم کننده و آهنگ ساز راک ایرانی، بزرگ‌ترین فرزند کوروش یغمایی خواننده و نوازنده و تنظیم کننده و آهنگ ساز موسیقی راک ایرانی ست. اولین آلبوم او با نام «مترسک» با آهنگسازی، تنظیم، نوازندگی و خوانندگی خودش در سال ۱۳۸۲ منتشر شد. یغمایی که برای پیگیری موسیقی روز دنیا و همچنین ایجاد همکاری با موزیسین‌های بین‌المللی ایران را ترک کرده بود مدتی در ونکوور کانادا اقامت گزید. آلبوم دوم خود را با نام سکوت سرد توسط کمپانی ترانه در سال ۱۳۸۶ منتشر کرد. او در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ به ایران بازگشت و در سال ۱۳۹۵ آلبوم منشور را منتشر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار