نشست صمیمی مدیر عامل پانا با خبرنگاران سازمان دانش آموزی همدان

در حاشیه سی و چهارمین دوره مسابقات قران، عترت و نماز دانش آموزی، مدیر عامل پانا، رییس سازمان دانش آموزی استان همدان و خبرنگاران پانا نشست صمیمانه ای برگزار کردند.

کد مطلب: ۵۲۲۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرنگار پانا از همدان، محمد کاظم دهقانی گفت: دانش آموزان در پانا مشق زندگی را تمرین میکنند زیرا خبرنگاری جزئی از زندگی دانش آموز میشود و خبرگزاری پانا به عنوان یک فعالیت اجتماعی از توان عالی برخوردار است.
وی افزود: رشد و بالندگی دانش آموزان در طول فعالیت های خبری و همچنین تقویت حس کنجکاوی دانش آموزان از مهم ترین ویژگی های حضور دانش آموزان در فعالیت های خبری است.
دهقانی گفت: دانش آموزان با حضور در این تشکل، تولد دوباره می یابند چرا که تولد آدمی به آگاهی وابسته است.
مدیر عامل پانا به تواناییهای رییس سازمان دانش آموزی همدان اشاره کرد و گفت: رییس سازمان دانش آموزی استان همدان از تواناییهای مدیریتی بالایی در اداره سازمان برخوردار است.

وی ضمن اشاره به موفقیت های سازمان دانش آموزی استان همدان گفت: هم در زمینه خبرگزاری پانا و هم تشکیلات، سازمان دانش آموزی همدان، جزء سازمان های دانش آموزی برتر کشوری است.

رییس سازمان دانش آموزی استان همدان نیز در این نشست ضمن اشاره به حضور پر انرژی دانش آموزان در پانای همدان گقت: یکی از دلایل استقبال پرشور دانش آموزان همدانی از پانا، فضای صمیمانه ای است که در پانا وجود دارد.
در این نشست صمیمی که در محل پایگاه اطلاع رسانی مسابقات قران و عترت و نماز دانش آموزان برگزار شد مشکلات پانای همدان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیر عامل پانا قول مساعدت دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار