با اقدام معاونت خدمات شهری کرج؛

حاشیه جاده قزلحصار پاکسازی شد

معاون خدمات شهری شهرداری کرج از اجرای عملیات ضربتی پاکسازی حاشیه جاده قزلحصار به منظور اصلاح سیمای این منطقه خبر داد و گفت: طی هماهنگی انجام گرفته میان تعدادی از مناطق و سازمان های شهرداری کرج این عملیات در حال اجراست.

کد مطلب: ۵۲۰۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کرج حسن مدیرروستا ، این خبر را اعلام کرد و بیان داشت: با توجه به طرحی که در سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با موضوع رفع مشکلات حاشیه جاده قزلحصار به تصویب رسیده بود، این موضوع در جلسه ای با حضور مسئولان ذیربط بررسی و مقرر شد عملیات ضربتی به این منظور با همکاری زیرمجموعه ها انجام پذیرد.

مدیرروستا، مناطق درگیر در اجرای این عملیات را مناطق 4 و 12 عنوان کرد وافزود: در این خصوص مدیریت راه و شهرسازی نیز با شهرداری همکاری می کند.

به گفته این مسئول، جاده قزلحصار با توجه به قرارگیری در حاشیه شهر از حیث پاکیزگی و بهداشت محیطی با مشکلاتی مواجه می باشد که انتقادات و گلایه های ساکنان را به همراه داشته است. بر همین اساس و با توجه به مسئولیتی که شهرداری کرج در قبال شهروندان احساس می کند، وارد عمل شده و نسبت به ساماندهی حاشیه این جاده اقدام کرده است.

وی، تعداد ماشین آلاتی که برای این منظور به کار گرفته شده اند را عنوان کرد و بیان داشت: تعداد ماشین آلاتی که دو منطقه فعال در اجرای عملیات مورد استفاده قرار داده اند در مجموع 20 دستگاه خودرو بوده است که شامل هفت دستگاه کامیون، دو دستگاه گریدر، دو دستگاه لودر و دو دستگاه بابکت می باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج، ادامه داد: همچنین یک دستگاه واترجت، یک دستگاه ماشین جارو و یک دستگاه جدول شور برای این منظور مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرروستا، به وجود چهار دستگاه خودروی مزدا دو کابین جهت جمع آوری تابلوهای سد معبر نیز در حاشیه این جاده اشاره کرد و بیان داشت: عملیات فوق را 80 نیروی کارگر به اجرا در می آورند که از نیروهای مناطق دو و 12 شهرداری کرج می باشند.

به گفته این مسئول، انجام این عملیات تا تکمیل پروسه پاکسازی و تسطیح کامل منطقه ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار