پیام تبریک روزفرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی در پیامی فرارسیدن 17 شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای و همچنین روز قشر بسیج ورزشکاران را تبریک گفت.

کد مطلب: ۵۱۹۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان شمالی، همزمان با هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای ، متن این پیام به این شرح است : بزرگترین پهلوانان جامعه ، شهدای اسلام هستند که با گذشتن از جان خود بعنوان با ارزشترین دارایی هر انسان شجره طیبه گذشت و ایثار را بارور کردند.

در ادامه این پیام آمده است؛پهلوانی دارای 14 صفت شاخص است که ریشه و اساس آن گذشت و ایثار است و این روحیه و اوج مردانگی و ولایت مداری در شخصیت و سیره حضرت ابوالفضل العباس (ع) در حادثه کربلا نمود پیدا می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین در این پیام با اشاره به سیره و شخصیت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) بعنوان الگوی کامل برای جامعه ورزش و جوانان گفت: تربیت ورزشکاران پهلوان و ترویج فرهنگ پهلوانی بر ورزش قهرمانی ارجحیت دارد و اولویت ما در ورزش استان توسعه این فرهنگ مقدس است.

وی در پایان این پیام 17 شوال روز نبرد تاریخی امیر مومنان حضرت علی (ع) با علمدار سپاه کفر عمربن عبدود را که به نام روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای و همچنین روز قشر بسیج ورزشکاران نامگذاری شده را به جامعه ورزشی استان و بسیجیان ورزشکار تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار