معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت:

بصیرت افزایی دانش آموزان بسیجی یکی از اهداف طرح یاوران ولایت است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: طرح یاوران ولایت همه ساله با هدف بصیرت افزایی، تقویت بنیه اعتقادی و نگرش سیاسی دانش آموزان بسیجی برگزار می شود و آنها با آموزش‌های نظامی، مسائل فرهنگی، عقیدتی و سیاسی نیز آشنا می‌شوند.

کد مطلب: ۵۱۸۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان احمد مهرانی گفت: این طرح به مدت یک ماه با حضور بیش از سه هزار و پانصد نفر از دانش آموزان دختر و پسر از سراسر استان در محل کانون فرهنگی تربیتی غدیر بندرعباس برگزار می‌گردد.


وی این طرح را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش با مشارکت بسیج دانش آموزی و سپاه امام سجاد(ع) در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان عنوان کرد.


مهرانی اظهار داشت: این طرح همه ساله با هدف بصیرت افزایی، تقویت بنیه اعتقادی و نگرش سیاسی دانش آموزان بسیجی و با آموزش‌های نظامی، مسائل فرهنگی و عقیدتی - سیاسی آشنا می‌شوند.


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و مسوول کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی هرمزگان پویایی و تحول در سطح واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی، تربیت فرمانده هان و مدیران در واحدهای مقاومت دانش‌آموزی را از دیگر اهداف این طرح بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار