رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی:

اردبیل در ورزش همگانی رتبه دوم کشور را دارد

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: اردبیل در توسعه ورزش همگانی و انجام همایش‌های پیاده‌روی بعد از تهران رتبه دوم کشور را در آخرین ارزیابی به دست آورد.

کد مطلب: ۵۱۸۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، علی مجدآرا در همایش ورزش صبحگاهی در ایستگاه پارک معلم اردبیل اظهار کرد: ما جلسه‌ای را دیروز با حضور معاونان وزارت ورزش و جوانان و دستگاه‌های اجرایی با محوریت ورزش همگانی در تهران برگزار کردیم که در آن جلسه وزیر ورزش و جوانان اعلام کردند بعد از تهران اردبیل استان دوم در توسعه ورزش همگانی است.

وی افزود: مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل نیز به عنوان عضو شورای راهبردی هیأت رئیسه ورزش همگانی انتخاب شدند که این خود افتخاری برای مردم استان اردبیل است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: اردبیل در توسعه ورزش همگانی و انجام همایش‌های پیاده‌روی بعد از تهران رتبه دوم کشور را در آخرین ارزیابی به دست آورد.

مجد‌آرا با بیان اینکه امروز خوشحال شدیم زنان و مردان غیرتمند این مرز و بوم در ورزش همگانی نیز مشارکت بالایی داشته و با نظم و انضباط خانواده‌ها در کنار هم ورزش صحبگاهی انجام می‌دهند، تصریح کرد: امروز ورزش صبحگاهی جایگاه ممتاز و واقعی خود را پیدا کرده است و ما از این همه وجد، شور و اشتیاق ورزش اردبیلی‌ها در هنگام صبح لذت بردیم.

وی افزود: مردم برای حفظ سلامتی خود باید در قالب ورزش‌های همگانی و صبحگاهی بها بدهند و زمانی که از خواب بیدار می‌شوند سه امر عبادت، نظافت و ورزش را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی تصریح کرد: تحقیقات نشان می‌دهد بعد از ورزش صحبگاهی برای حفظ سلامتی و نشاط که مورد تاکید مقام معظم رهبری است خانواده‌ها می‌توانند در کنار هم فعالیت‌های روزانه خود را با شور و نشاط خاص انجام دهند.

مجد‌آرا با بیان اینکه در حال حاضر در تمامی کشور با همکاری شهرداری‌ها در قالب بوستان‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها ورزش صبحگاهی در حال انجام است به عنوان نمونه در تهران بیش از هزار و 800 پارک در این زمینه شناسایی شده تا با انتخاب یک مربی و نظارتی که فدراسیون ورزش همگانی انجام می‌دهد ورزش‌های صحبگاهی جایگاه خود را پیدا کند.

وی عنوان کرد: البته ورزش صبحگاهی نباید مختص فصل بهار و تابستان باشد بلکه در سایر فصول سال نیز به رغم سرمای هوا قرار شده است سالن‌های ورزشی در هنگام صبح به صورت رایگان در اختیار ورزش همگانی قرار گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی اظهار کرد: هرچه قدر بتوانیم فضای عمومی و بانشاطی را در جامعه به وجود آوریم به همان نسبت از آسیب‌ها کاسته شده و سلامت جامعه تضمین و تامین می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار