به همت سازمان مدیریت پسماند کرج؛

آژانس جمع آوری پسماندهای خشک در مناطق 12 گانه راه اندازی شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از راه اندازی آژانس جمع آوری پسماندهای خشک در مناطق 12 گانه این کلانشهر خبر داد.

کد مطلب: ۵۱۸۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کرج؛ مجتبی اسکندری مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اعلام این خبر اظهار داشت: این مهم با توجه به تماس های مکرر شهروندان و نیاز سنجی در خصوص رسیدگی به درخواست مردم جهت جمع آوری پسماندهای خشک در موارد خاص محقق شده است.

این مسئول اضافه کرد: پیش از راه اندازی آژانس جمع آوری پسماندهای خشک، این امر طبق برنامه زمانبندی ارائه شده و با مراجعه خودروهای طرح صورت می گرفت و در حال حاضر آژانس مذکور به صورت مکمل برنامه فوق عمل می کند.

وی در تشریح عملکرد آژانس جمع آوری پسماندهای خشک عنوان کرد: در صورتی که شهروندی بنا به دلائلی موفق به تحویل پسماندهای خشک خود طبق برنامه زمانبندی نشده باشد می تواند با تماس با شماره های سازمان 32756337 الی40 آدرس خود را اعلام کرده و پس از اعزام خودرو طرح به محل مورد نظر، پسماندهای خود را تحویل دهد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در ادامه اهمیت جداسازی زباله های خشک از مبدا را یادآور شد و افزود: با توجه به اینکه راه اندازی آژانس جمع آوری زباله های خشک نقش بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ تفکیک از مبدا دارد، این آزانس بصورت تمام وقت آماده ارائه خدمات می باشد.

اسکندری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مدیریت پسماندها در ادارات مختلف تاثیر بسزایی در کاهش بخشی از هزینه های اضافی سازمان دارد، همچنین تولید زباله های کاغذی در ادارات بیشتر بوده و جداسازی آن نقش مهمی در جلوگیری از قطع درختان و حفظ منابع محیط زیست دارد، از اعلام آمادگی سازمان به منظور آموزش مدیریت پسماندها در ارگان ها، سازمانها و ادارات خبر داد.

این مسئول در پایان اضافه کرد: در صورت اعلام نیاز ارگان ها و ادارات به آموزش مدیریت پسماند، سازمان مدیریت پسماند کرج با اعزام کارشناسان مربوطه در محل، آموزش های عمومی و تخصصی در این خصوص را ارائه می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار