دیدار امام جمعه قزوین با مدیرکل و جمعی از کارکنان بهزیستی استان قزوین

ترویج عفت یکی از شاخصه‌های مهم در تحقق عدالت اجتماعی است و شخصی که عفیف است، هیچگاه حاضر نمی‌شود حقوق میلیونی دریافت کند، در حالی که عده‌ای در فقر زندگی می‌کنند و نیازمند شغل و درآمد هستند.

کد مطلب: ۵۱۶۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ،ظهر سه شنبه 22 تیرماه 95 در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل بهزیستی استان قزوین که به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی برگزار شد، گفت: امروز برای ساماندهی محرومین باید بر روی انسانیت، کرامت، صداقت و عدالت سرمایه‌گذاری کنیم و تحقق این هدف اساسی را با جدیت روز افزون دنبال کنیم.
امام جمعه قزوین با تأکید بر این که عفت تنها رعایت حجاب نیست، اظهار کرد: ترویج عفت یکی از شاخصه‌های مهم در تحقق عدالت اجتماعی است و شخصی که عفیف است، هیچگاه حاضر نمی‌شود حقوق میلیونی دریافت کند، در حالی که عده‌ای در فقر زندگی می‌کنند و نیازمند شغل و درآمد هستند.
آیت الله عابدینی ضمن اشاره به بیان چند نمونه از زندگی سخت و مشقت بار فقرا در استان تصریح کرد: متأسفانه به خاطر شرایط بد اقتصادی برخی از مردم استان به نان شب هم محتاج هستند و تجمل‌گرایی یکی از آفت‌های جدی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم است .
امام جمعه قزوین ادامه داد: اگر بگوییم ما دغدغه فقرا را داریم اما عملاً خودمان اهل بریز و بپاش باشیم، کاری پیش نخواهد رفت و این تناقض یقیناً اعتماد مردم را نیز سلب، و آنها را نسبت به مسئولان نا امید خواهد کرد واگر مردم این هماهنگی در حرف زدن‌ را در عمل مشاهده کنند، امیدوار خواهند شد و این روحیه امید اثر مثبتی در پیشرفت کشور خواهد داشت.

آیت‌الله عابدینی خاطر نشان کرد: آن چیزی که موجب رنجش خاطر مردم می‌شود، تبعیض، بی‌عدالتی و برخوردهای دوگانه است و باید برخورد با این موضوع در دستور کار جدی قرار گیرد.
امام‌جمعه قزوین بیان کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند مسئولیت‌هایی که برعهده می‌گیرند حتماً صلاحیت و شایستگی آن را داشته باشند تا اصل شایسته سالاری رعایت شود.
آیت‌الله عابدینی ضمن اشاره به اینکه به خاطر سیطره قدرت‌طلبی برخی‌ها نمی‌گذارند عدالت در استان ما اعمال شود، گفت: در استان قزوین مشکل رعایت عدالت داریم و اگر عدالت در این استان رعایت شود بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تاکید بر هم افزایی و تعامل بین بهزیستی و کمیته امداد افزود: باید با برگزاری جلسات هم افزایی و تعامل بیشتری بین بهزیستی و کمیته امداد به وجود بیاید تا مسیر خدمت‌رسانی به مردم هموارتر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار