بازدید ۱۲۰ هزار گردشگر از مراکز تاریخی و گردشگری استان کرمانشاه

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر، گفت: استان کرمانشاه در ایام تعطیل میزبان ۱۲۰ هزار مسافر و گردشگر بوده و مناطق بیستون و طاق بستان پربازدیدترین مراکز تاریخی گردشگری استان در این ایام بوده است.

کد مطلب: ۵۱۵۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا مرادی بیستونی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر به خبرنگار خبرگزاری پانا کرمانشاه، گفت: در این ایام ۱۲۰ هزار مسافر و گردشگر وارد استان کرمانشاه شده است.

مرادی بیستونی با اشاره به علاقه مندی مردم برای بازدید از مراکز تفریحی و گردشگری استان کرمانشاه، عنوان کرد: محوطه های تاریخی و گردشگری بیستون و طاق بستان در ایام تعطیلات عید سعید فطر بیشترین بازدید را به خود اختصاص داده اند.

این مقام مسئول از بازدیدهای به عمل آمده از مراکز تاریخی ابراز خوشنودی کرد و اظهار داشت: ۴۰ هزار بلیط در اماکن تاریخی و گردشگردی در سطح استان به فروش رسیده است.

به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه اماکن گردشگری سراب نیلوفر، سراب روانسر، غار قوری قلعه نیز از اماکن پر بازدید گردشگران برشمرد.

وی شهرستان دالاهو به خصوص منطقه زیبای ریجاب را از مناطق زیبای استان دانست و تصریح کرد: منطقه جوانرود و ریجاب از مناطق پربازدید استان در تعطیلات عید سعید فطر بوده است.

خبرنگار:/علی حیدری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار