مسئول اداره حمل و نقل کالای اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان شما

گشت های دروازه ای، عملکرد ناوگان باری را رصد می کنند

مسئول اداره حمل و نقل کالای اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی گفت: گروه های گشت کنترل دروازه ای عملکرد رانندگان و شرکت های حمل بار را رصد می کنند.

کد مطلب: ۵۱۴۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان شمالی، اسماعیل اصغری اظهار داشت: این گروه ها با همکاری پلیس راه بر عملکرد شرکت های حمل بار و رانندگان نظارت داشته و در تلاش هستند تا بروز تخلف جلوگیری شود.

وی افزود: گشت های مذكور در سطح استان فعال هستند و بر وضعیت حمل نقل بار در سطح جاده های استان نظارت دارند. وی تصریح کرد: این گروه ها به صورت رندمی ، ناوگان عمومی باری را متوقف و نسبت به کنترل اسناد مربوط به راننده و یا بار اقدام می کنند.

اصغری گفت: کارت هوشمند، کارت سلامت رانندگان و کارت معاینه فنی خورو از جمله اسنادی است که توسط گروه های کنترل دروازه ای استان مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود این گشت ها همچنین کار کنترل و تطبیق بار حمل شده با بارنامه را بر عهده دارند و به نوعی با انجام این راستی آزمایی ها، درتلاش هستند تا از تخلف های احتمالی و حمل بار بدون بارنامه جلوگیری شود.

اصغری تصریح کرد: تخلف های مربوط به رانندگان درکمیسیون ماده 11 و تخلفات مربوط به شرکت های حمل و نقل در کمیسیون ماده 12 مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: گروه های ما در محل پلیس راه استقرار می یابند و تخلفات احتمالی در بخش حمل بار توسط ناوگان عمومی را رصد می کنند.

اصغری با بیان اینکه امسال 9 دوره کنترل دوره ای توسط گروه های گشت ما انجام شده است گفت: حمل بار بدون بارنامه، بی توجهی به مهار ایمن بار، بازدید و كنترل نکردن موارد از سوی مدیر فنی از جمله تخلف های رانندگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار