مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

نیازمند مساعدت فرمانداران در برگزاری جشنواره موسیقی ˝لیلِم˝ هستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: جشنواره ˝لیلِم˝ ٢٧٠ میلیون تومان هزینه دارد و نیازمند همکاری و مساعدت فرمانداران در برگزاری این جشنواره هستیم.

کد مطلب: ۵۱۲۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، احد جاودانی در نشست دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره موسیقی « لیلم » با فرمانداران اظهار داشت: با هدف توسعه موسیقی مازندران و استفاده بیشتر از گروه‌های موسیقی محلی قصد برگزاری جشنواره موسیقی محلی را داریم که طی آن گروه‌های موسیقی مازندرانی به همراه گروه‌هایی که از دیگر استان‌ها مهمان ما هستند به اجرای برنامه می پردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: از فرمانداران انتظار داریم که در برگزاری جشنواره موسیقی لیلم یاریگر ما باشند و تمهیدات لازم در برگزاری این جشنواره را فراهم کنند.

جاودانی گفت: این جشنواره ٢٧٠ میلیون تومان هزینه دارد در حالی که کل هزینه فرهنگی ارشاد کمتر از یک میلیارد تومان است و با توجه به اینکه چند جشنواره دیگر هم در دستور کار داریم، نیازمند همکاری و مساعدت فرمانداران در برگزاری جشنواره لیلم هستیم.

وی با بیان اینکه موسیقی محلی مازندران، فرهنگ و هویت ما است، خاطرنشان کرد: موسیقی محلی نباید به حاشیه برود، با برگزاری جشنواره تلاش می کنیم گروه‌های موسیقی محلی که به حاشیه رفتند به متن برگردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار