طبق روال هر ساله برپا شد

دسته عزاداری آمورشگاه هدایتی قم در سالروز شهادت امام علی(ع)/تصویر

دسته عزاداری دانش آموزان قدیم و جدید دبیرستان و پیش دانشگاهی هدایتی قم، طبق روال هر سال در سالروز شهادت امام علی(ع) برپا شد.

کد مطلب: ۵۱۱۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، همزمان با 21 ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت مولای متقیان امام علی(ع)، بر اساس یک سنت معنوی چندین ساله دسته عزاداری دبیرستان هدایتی قم برپا شد و با حرکت در مسیرهای تعیین شده تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) این روز بزرگ را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش، دانش آموزان، معلمان و مسئولان اجرایی سال جاری و سال های گذشته آموزشگاه هدایتی قم، ساعت 18:30 روز دوشنبه هفتم تیرماه 95 و در اوج گرمای هوا، در حالی که گروه های طبال و دمام و شترسواران پیشاپیش آنان در حرکت بودند، از محل امامزاده شاه حمزه واقع در خیابان آیت الله طالقانی حرکت کردند و با عبور از خیابان های مسیر به صحن مطهر حرم کریمه اهل بیت(س) رسیدند.

عزاداران روزه دار که به تدریج جمعی از زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) و همچنین شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز به جمع آنان ملحق شدند، پس از سینه زنی و نوحه خوانی و عرض تسلیت شهادت مولی الموحدین به پیشگاه آقا امام زمان(عج) و بانوی کرامت، بر سر سفره افطاری در دبیرستان هدایتی گردهم آمدند.

(تصاویر مراسم در بخش گزارش های تصویری)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار