معاون استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افطاری:

خبرنگاران نقدهای سازنده داشته باشند/آبروی نظام متعلق به همه است

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت با این همه فشار اقتصادی و سیاسی سعی در کمک به مردم و آبادانی مملکت دارد و دراین میان رسانه ها و مطبوعات با نقد های سازنده می توانند ضعف ها را به گوش مسئولین برسانند.

کد مطلب: ۵۰۹۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، سعید شبستری در در مراسم افطاری خانه مطبوعات آذربایجان شرقی اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان بخشی از مدیریت استان هستند و نقش رسانه و مطبوعات در اداره کردن امور و کمک به مدیریت بر کسی پوشیده نیست.
وی با بیان این که اعتلای استان افتخاری برای همه است، گفت: برای این که مردم را با خود همراه کنیم باید اتحاد لازم را داشته باشیم چرا که ما همه یک خانواده ایم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی خبرنگاران را رابط بین مردم و دولت عنوان کرد و گفت: تمام تلاش دولت کمک به رفاه مردم است که این جز با اتحاد و همراهی دسته جمعی میسر نمی شود.
شبستری افزود: دولت متعلق به همه مردم است چه کسانی که به این دولت رای دادند و چه کسانی که رای ندادند و در درون این خانواده ممکن است اختلاف سلیقه وجود داشته باشد ولی هیچ اشکالی ندارد؛ این اختلا فات می تواند منشا کارهای سازنده باشد.
وی بیان داشت: از رسانه ها انتظار داریم که همراه دولت باشند برای این که همگی برای یک هدف واحد تلاش می کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: اگر آبرویی برای نظام وجود دارد متعلق به همه افراد است و تفاوتی در اصلاح طلب و اصول گرا بودن ندارد.
شبستری اظهار داشت: اگر دولت در اجرای برنامه ای شکست خورد و یا کارخانه ای تعطیل شد همگی باید دست به دست هم دهیم چرا که هدف و مبانی یکی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار