شهردارشیروان:

نقدهای سازنده خبرنگاران باعث رفع مشکلات می شود

شیروان (پانا) - شهردار شیروان در آیین تجلیل از اصحاب رسانه این شهرستان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید محمود صارمی و تنها شهید خبرنگار استان خراسان شمالی شهید محمد رضا امانی گفت: با دل و جان تمام نقدهای سازنده خبرنگاران را می پذیریم.

کد مطلب: ۹۴۵۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نقدهای سازنده خبرنگاران باعث رفع مشکلات می شود

دکتر شاهرخ شاهرخی با ارائه گزارش مختصری از فعالیت های انجام گرفته و در دست اقدام توسط شهرداری شیروان در سال جاری افزود: پرسنل محترم شهرداری از ابتدای سال که با بحران سیل درگیر بودیم به صورت شبانه روزی در حال آماده باش و خدمات رسانی به شهروندان آسیب دیده بودند.

وی با بیان تقدیر و تشکر از زحمات تمام پرسنل شهرداری اظهار داشت:در سفر رؤسای محترم جمهوری، مجلس شورای اسلامی، وزراء و سایر مسئولین محترم کشوری پرسنل شهرداری با کمترین استراحت بیشترین خدمت رسانی را در جهت آماده سازی شهر برای استقبال از آنان انجام دادند.

شاهرخی از احداث و راه اندازی پارک های جدید آبی، دانش، حافظ و تامین روشنایی کوهستان پارک شیرکوه در آینده نزدیک خبرداد و خرید یک دستگاه آسفالت جهت لکه گیری آسفالت سطح شهر، باز آفرینی شهرک ولی عصر(عج)، پیاده رو سازی، تعویض چراغ های روشنایی سطح شهر، راه اندازی اتوماسیون اداری، برگزاری دوره های آموزشی جهت ارتقای سطح علمی پرسنل شهرداری، کاشت حدود 2000 درخت مثمر در کوهستان پارک شیرکوه، آبیاری فضای سبز به صورت قطره ای و ... را به عنوان برخی دیگر از فعالیت های انجام گرفته توسط شهرداری شیروان اعلام نمود.

حسن اسکندریان از اعضای شورای اسلامی شیروان نیز با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار گفت: در مسیر عدالت و با صداقت کامل حرکت کرده و با قلم خود به گونه ای پیش بروید که مردم و مسئولین را به یکدیگر نزدیک تر کنید.

وی با تجلیل از مقام خبرنگاران افزود: خبرنگاران مسئول تر از مسئولان هستند و می توانند در تمامی حوزه ها تاثیرگذار باشند و خبرنگاری حرفه بسیار سختی است و از اینکه این شهامت را داشتید و این مسئولیت را پذیرفتید در برابر شما سر تعظیم فرود می آورم.

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر نیز با اشاره به اهمیت حرفه خبرنگاری گفت: شما خبرنگاران با به تصویر کشیدن همه فعالیت ها، کار را شما تمام می کنید و این کار زمانی قشنگ و زیباتر می شود که همراه با تعامل باشد.

نجفعلی روشن افزود: ما هم در کنار کار شما عزیزان با فعالیت هایی که انجام می دهید بتوانیم کاری انجام دهیم که روزنه ای برای پیشرفت شهر باشد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری شیروان نیز گفت:اخبار خبرنگاران نباید با نیت خاص باشد بلکه بهتر است انعکاس اخبار بدون کم و کاست و با هدف رفع مشکلات شهروندان باشد.

مهندس مسعود الهی افزود: 55 نقطه حادثه خیز شهر را شناسایی کرده ایم که اگر به تأیید شورای ترافیک استان برسد، باتأمین اعتبار اصلاح خواهد شد.

مهندس اسحاق ربیعی معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری شیروان نیز راه اندازی اتوماسیون اداری با هدف تسریع در پاسخگویی و جلوگیری از مفقود شدن و دستکاری پرونده ها، برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه ارتقای سطح علمی پرسنل شهرداری همراه با صدور گواهینامه، سازماندهی نیروهای کارگری، انجام فعالیت های حسابداری توسط نرم افزار و صدور احکام پرسنلی را از فعالیت های انجام گرفته توسط این معاونت اعلام نمود.

معاون خدمات شهری شهرداری شیروان نیز با اشاره به رعایت توسعه شهری مبتنی بر عدالت اجتماعی و انجام بیشتر فعالیت ها در مناطق ضعیف و حاشیه نشین توسط شهرداری شیروان گفت: ما آماده ایم تا به مردم عزیز خدمت کنیم.

مهندس مرتضی رضوانی افزود: مردم ناظر اعمال ما هستند و باید در تمام قسمت ها مطالبه گر باشند و ضمن آشنایی با وظایف شهروندی، حقوق خود را از تمامی دستگاه ها مطالبه کنند تا موجب ارتقای شهر شوند و شهرداری نیز یک نهاد عمومی غیردولتی است و امیدواریم که بتوانیم بهترین خدمات را به شهروندان ارائه نماییم.

وی از راه اندازی سامانه 137 شهرداری خبرداد و گفت: شهروندان می توانند تمامی مشکلات خود را در حوزه شهرداری با این شماره در میان بگذارند.

رضوانی در پایان خواستار همکاری، مشارکت و حمایت مردم و خبرنگاران رسانه های گروهی با شهرداری شیروان در اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ در سطح شهر شد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار