مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل:

58هزار دانش‌آموز عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل هستند

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: در حال حاضر 58 هزار دانش‌آموز عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند

کد مطلب: ۵۰۷۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،هاجر جمادیه در جلسه تبیین برنامه‌های تابستانی کانون در اردبیل اظهار کرد: ما تمام کودکان و نوجوانان 6 تا 18 ساله را تحت پوشش برنامه‌های کانون می‌بریم به طوری که برنامه‌های تابستانی ما از اول تیر ماه آغاز می‌شود.

وی از برپایی کلاس‌های آموزشی نقاشی، سفال‌گری، خوش‌نویسی، طراحی، پویانمایی، نمایش عروسکی، کاردستی، زبان انگلیسی، نمایش خلاق و برنامه‌های علمی و عملی خبر داد و افزود: البته در کنار این برنامه‌ها کلاس‌های ادبی شعر و داستان‌نویسی نیز در کنار قصه‌گویی و پویانمایی برگزار خواهد شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: در حال حاضر 58 هزار دانش‌آموزان عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.

جمادیه با بیان اینکه در کنار سایر دستگاه‌های فرهنگی کانون نیز با برنامه‌های جذاب تلاش می‌کند تا انگیزه‌ای را در نسل آینده برای بروز خلاقیت و توانمندی خود داشته باشند، افزود: بستری که در تابستان فراهم می‌آوریم تا دانش‌آموزان بتوانند از این بستر بیشتر و بهتر استفاده کنند قطعا به تقویت چنین توانمندی‌ها کمک خواهد کرد.

وی بیان کرد: ما در اکثر شهرستان‌ها، مراکز کانون را به صورت فعال شاهد هستیم و در روزهای آینده کانون رضی را افتتاح می‌کنیم تا علاوه بر شهرها، چندین بخش این استان نیز از ظرفیت و توان کانون برای حضور نوجوانان و کودکان استفاده کنند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با بیان اینکه با کمترین هزینه کودکان و نوجونان می‌توانند از این کلاس‌ها و برنامه‌های آموزشی استفاده کنند افزود: در مناطق شهری شهریه‌های ما بین 10 تا 60 هزار تومان است که البته بدون دریافت حق‌ عضویت در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی سعی داریم تا در حد وسع و توان پذیرش کودکان و نوجوانان را شاهد باشیم.

جمادیه تصریح کرد: در برخی از مناطق روستایی و محروم برنامه‌های ما تنها با پرداخت 3 تا 7 هزار تومان از اولیای دانش‌آموزان برگزار می‌شود که استقبال خود دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان از این کلاس‌ها مناسب است.

وی پرهیز از موازی‌کاری‌ها در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی، و تقویت برنامه‌های آموزشی و مهارتی را برای توانمندسازی نسل آینده یادآور شد و گفت: حرکت‌ها و اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده و سعی بر این است این روند توسعه و شتاب بیشتری بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار