استاندار هرمزگان :

راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری گام مهمی در جهت اقتصاد مقاومتی است

استاندار هرمزگان در نشست هماهنگی راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری از راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری را گام مهمی در جهت اقتصاد مقاومتی دانست.

کد مطلب: ۵۰۶۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از هرمزگان، جاسم جادری در نشست هماهنگی راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی در استان هرمزگان با بیان اینکه از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین باید برای راه اندازی این صندوق بیشتر استفاده شود، عنوان کرد: شرکت های دولتی و غیردولتی فعال در استان در این زمینه می توانند کمک خوبی داشته باشند.


وی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان در کشور درآمدهای بسیار خوبی کسب کرده اند و هرمزگان می تواند در این زمینه جزء استان های پیش رو باشد.


استاندار هرمزگان افزود: دانشگاه ها و اعضای هیئت علمی و اساتید و بزرگان علمی باید در زمینه راه اندازی شرکت های دانش بنیان پیش قدم شوند تا شرکت های دانش بنیان بیشتری در استان راه اندازی شود.


جادری با بیان اینکه اقتصاد دانش بنیان یکی از بخش های اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان می توانند با تولید ثروت و کسب و کار نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند که در این راستا صندوق پژوهش و فناوری با ارائه تسهیلات مناسب می تواند موجب فعال شدن شرکت های دانش بنیان در استان هرمزگان شود که گام مهمی در جهت اقتصاد مقاومتی است.


وی بر لزوم تامین سرمایه راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری در هرمزگان تاکید کرد و بیان داشت: دانشگاه ها باید در زمینه تولید ثروت و تبدیل علم و دانش به کار و ثروت پیشگام باشند و در دانشگاه های استان باید به سمت ایجاد فناوری های درآمدزا برویم.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار