تعریض بلوار سردار شهید همدانی

مدیر منطقه سه شهرداری همدان از اجرای پروژه تعریض بلوار سردار شهید همدانی به طول هزار و 700 مترمربع با هزینه ای بیش از 760 میلیون تومان از محل اعتبارات منابع داخلی خبر داد.

کد مطلب: ۵۰۵۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از همدان، رحیم الوندی هدف از اجرای عملیات تعریض این بلوار را کاهش تصادف، کاهش بار ترافیکی منطقه، سرعت بخشیدن در عبور و مرور وسایل نقلیه و ایجاد سهولت در تردد شهروندان و مسافران دانست و افزود: یکی از وظایف شهرداری‌ها در بحث معابر شهری، ایجاد دسترسی‌های مطلوب‌تر برای شهروندان است، با تعریض معابر شهری ضمن برآورده شدن این هدف، به صرفه‌جویی در میزان هزینه‌های حمل و نقل و رفت و آمد کمک می‌شود.
الوندی در این خصوص اظهار کرد: اقدامات خوبی نیز در تملک املاک واقع در مسیر بلوار انجام شده که در سال‌جاری نیز این موضوع با جدیت پیگیری و اجرایی می‌شود. وی خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی پروژه شامل خاک‌برداری، قلوه‌ریزی، پایه‌ریزی و جدول‌گذاری بتنی است.
مدیر منطقه سه شهرداری همدان در پایان گفت: امیدوارم در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده بتوانیم پروژه‌هایی را که در دستور کار است عملیاتی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار