مدیر کل راه و شهرسازی استان کردستان خبر داد:

آسفالت جاده های روستایی پر جمعیت سروآباد کردستان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: اولویت آسفالت راه های شهرستان سروآباد با محورهای با تعداد روستای بیشتر و روستاهای پرجمعیت است.

کد مطلب: ۵۰۵۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا سروآباد کردستان،شهرام ملکی مدیر کل راه و شهرسازی استان کردستان در حاشیه بازدید از شهرستان سروآباد و در دیدار با فرماندار این شهرستان گفت: اولویت اول استان کردستان و شهرستان برای تخصیص اعتبارات و تکمیل پروژ ها در خصوص حوزه راه است.
وی اذعان داشت: محور های اصلی نیمه تمام این شهرستان تحویل پیمانکار شده و با توجه به محدودیت منابع اعتباری از فرماندارن شهرستان ها با توجه به جسارتی که در حوزه راه و تکمیل آنها دارند انتظار تعامل و همکاری ویژه ای داریم.
وی همچنین با بیان اینکه از زمان شروع فعالیت خود در این سمت از تمامی شهرستان های استان بازدید نموده و سروآباد و بیجار جزو آخرین بازدید های او بوده اند هدف از این بازدید ها را دیدار با مسئولین شهرستانی و فرمانداران و بررسی مسائل و مشکلات موجود در راه های ارتباطی و همفکری برای تکمیل پروژه ها و رفع نیازمندی های آنها دانست.
ملکی به تاکید استانداربرای رفع مشکلات راه های استان اشاره و افزود: با تعامل با فرمانداران که نقش بسزایی را میتوانند در این حوزه ایفا کنند تلاش خواهیم کرد تا مشکلات استان را در حوزه راه به حداقل برسانیم.
مدیر کل راه و شهرسازی با اشاره به اینکه اولویت تکمیل پروژه های روستایی با محور های روستایی با تعداد روستای بیشتر و همچنین روستاهای پر جمعیت است گفت: با وجود محدودیت اعتبارات تا کنون 25 تا 30 کیلومتر از راه های این شهرستان در دست اجرا و برخی دیگر از این پروژه هانیز فعال هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار