مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری تاکید کرد:

ضرورت نظارت دقیق بر اجرای نظام جامع سلامت

در راستای اجرای دقیق نظام جامع سلامت،نشست مشترک مدیر شبکه بهداشت شهرستان ری و کارشناس مسئولان ستادی برگزار شد.

کد مطلب: ۵۰۴۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران ، نشست مشترک فاطمه تاجیک مدیرو خوشرو معاون شبکه بهداشت شهرستان ری و کارشناس مسئولان ستادی برگزار شد.

در این نشست روند اجرای نظام جامع سلامت و برنامه‌های دردست اجرا باهدف مرتفع کردن مشکلات موجود و سرعت بخشیدن تحقق اهداف مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه،تاجیک مدیر شکه بهداشت و درمان شهرستان ری ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان،آرزو کردتا همگان بتواننداز فضائل این ماه بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اجرای موفق نظام جامع سلامت در شهرستان از زحمات همه همکاران تقدیر کردو گفت: پایه‌های نظام جامع سلامت در شهرستان مستقرشده و برای توسعه این برنامه باید همچنان برنامه‌ریزی داشته باشیم و با دقت روند اجرای کار را کنترل کنیم.

تاجیک ادامه داد: برای شناخت مشکلات موجود بهترین کار نظارت دقیق بر فعالیت مراکز و پایگاه‌هامیباشد وبه همین دلیل انتظار می‌رود بازدیدها با دقت هرچه بیشتر انجام شود.

مدیر شبکه شهرری هدف ازبازدیدها راآشنایی با کمبودها و مرتفع کردن آن‌ها دانست و گفت: دربازدیدها بایدبا همدلی بامراقبین سلامت و سایر کارکنان، مشکلات را شناسایی کرده و راهکارهای مناسب برای برطرف کردن آن‌ها ارائه شود.

در ادامه جلسه ، کارشناسان هریک از واحدها نقطه نظرات خود را بیان کرده و پیشنهادهای لازم را برای پیشبرد برنامه‌ها ارائه کردند.

/خبرنگار : نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار