استاندار ایلام در جمع دانش آموزان دبیرستان بركت شهدای سرابله :

مسئولان کشوربه توسعه فضاهای آموزشی عمران وآبادانی مناطق محروم کمک کنند

استاندار ایلام گفت: بنیاد برکت باعث توسعه و برکت در ایلام می شود و ابراز امیدواری کرد که با استمرار این خدمات و اختصاص اعتبار در بخش های آموزشی، اقتصادی، فرهنگی و ...حرکت تازه ای برای محرومیت زدایی در مناطق محروم شروع شود.

کد مطلب: ۵۰۳۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، محمدرضا مروارید استاندار ایلام در آیین بازدید از دبیرستان برکت شهدای سرابله که با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و مدیرعامل بنیاد برکت کشور ومدیران کل آموزش وپرورش وتوسعه وتجهیز ونوسازی مدارس استان وسایر مسئولان استانی ومحلی برگزار شد در جمع دانش آموزان این مدرسه گفت::حضور مسئولان بنیاد برکت باعث توسعه و برکت در ایلام می شود.

وی افزود:مردم استان ایلام در زمان جنگ علاوه بر دفاع از استان ایلام در شهرها واستانهای دیگر در جبهه ها حضور داشتند.

استاندار ایلام اظهار داشت:مردم شجاع وهمیشه در صحنه شهرستان های سیروان وچرداول در فتح میمک نقش بسزائی داشتند وبه همین خاطر به این دیار ،دیار فاتحان میمک می گویند.

مروارید گفت: باید مسئولان کشوری به توسعه ی فضاهای آموزشی و عمران وآبادانی استان ایلام ومناطق محروم کمک کنند تا این استان از محرومیت خارج شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با استمرار این خدمات و اختصاص اعتبار در بخش های آموزشی، اقتصادی، فرهنگی و ...حرکت تازه ای برای محرومیت زدایی در مناطق محروم شروع شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار