معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان خبر داد :

برگزاری کلاس های جبرانی برای دانش آموزان دوره اول متوسطه

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از برگزاری کلاسهای جبرانی در تابستان برای دانش آموزان دوره متوسطه اول استان کردستان خبر داد .

کد مطلب: ۵۰۱۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان ،مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت : این کلاس ها به منظور ارتقای نرخ قبولی ، کمک به تقویت بنیه علمی دانش آموزان، کاهش میزان ترک تحصیل و بهره برداری مطلوب از اوقات فراغت دانش آموزان و در راستای اجرای بند (ج) از ماده 3 آیین نامه ارزشیابی تحصیلی و تربیتی مبنی بربرگزاری"ارزشیابی ویژه دانش آموزانی که دردرس یا دروسی در خردادماه تجدید شده اند برگزار می شود .

وی به زمان برگزاری این کلاس اشاره کرد و اظهار داشت : کلاسهای جبرانی از اول تیر آغاز و تا نیمه اول مرداد ماه 95 ادامه خواهد داشت.

نامدار از ابلاغ دستورالعمل برگزاری کلاس های جبرانی به واحد های اداری و آموزشی استان کردستان خبر داد و از مدیران و عوامل اجرایی مدارس دوره اول متوسطه خواست تا ضمن اطلاع رسانی کامل به دانش آموزان واجد شرایط ، با برنامه ریزی دقیق ونظارت بر فرآیند هدایت و ثبت نام دانش آموزان دارای افت تحصیلی، زمینه اجرای مطلوب این دستورالعمل فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار