کلاس‌های جبرانی تحصیلی در مناطق سیل‌زده لرستان برگزار شد

خرم آباد(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از برگزاری کلاس‌های جبرانی به منظور جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان در مناطق سیل‌زده پلدختر و معمولان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۰۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
کلاس‌های جبرانی تحصیلی در مناطق سیل‌زده لرستان برگزار شد

رضا زینی‌وند مقدم مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: اکثر مدارس آسیب‌دیده از سیل در شهرستان‌ها از 24 فروردین دایر شده و روند عادی آموزش در این مدارس برقرار است.
وی اظهار داشت: همچنین کلاس‌های جبرانی و تقویتی کنکور برای پایه دوازدهم با حضور یک‌صد نفر از اساتید برجسته استان تهران برگزار شده و با ارزیابی‌های انجام شده، دانش‌آموزان حاضر در این کلاس‌ها و اردوی علمی- آموزشی شهرستان پلدختر، اعلام رضایت کردند.
زینی‌وندمقدم با تاکید بر اینکه این دوره به مدت 30 تا 45 روز برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم مناطق سیل‌زده اجرا خواهد شد ادامه داد:‌ آزمون نهایی پایه دوازدهم مناطق سیل‌زده در سه مرحله خرداد، تیر و شهریور است که نمره قبولی دانش‌آموزان در هر مرحله از این آزمون‌ها به‌عنوان نمره خرداد تلقی خواهد شد.
وی افزود:‌ با هماهنگی‌های انجام شده و پیگیری‌های مقام عالی وزارت آموزش و پرورش با وزارت علوم، به‌دنبال اختصاص سهمیه مناطق سیل‌زده برای کنکور 98 هستیم.
وی اظهار داشت: زمینه حضور دانش آموزان پایه دوازدهم که محل سکونت انها بر اثر سیل تخریب شده در مدارس شبانه‌روزی فراهم شده و اردوی علمی- آموزشی آنان با حضور اساتید مجرب، نخبه و علمی شهر تهران در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار