مدیر كل آموزش و پرورش لرستان

ارتقای زیر ساخت ها و توسعه خدمات رفاهی به فرهنگیان به دقت دنبال می شود

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در بازدید از مجهزترین مرکز آموزشی ،رفاهی و ورزشی فرهنگیان شهرستان خرم آباد گفت : سلامت ، رفاه و آرامش فرهنگیان مهمترین مولفه ای است که آموزش و پرورش به آن توجه دارد .

کد مطلب: ۴۹۹۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان، گودرز کریمی فر با اشاره به فعالیت 5مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در سطح استان افزود : در حال حاضر این مراکز با ظرفیت 300تخت پذیرای فرهنگیان در ایام سال به خصوص ایام تعطیلات هستند.

وی در ادامه افزود : آنچه موجب عملکرد بهتر کارکنان در محیط اداری و آموزشی میشودقابلیت نوآوری و خلاقیت است که از طریق منابع انسانی امکا ن پذیر است.

کریمی فر تاکید کرد : توجه به سلامت ،رفاه و آرامش کارکنان می تواند زمینه بروز خلاقیت و کارآمدی را در کارکنان ارتقاء دهد ،لذا لازم است که توسعه خدمات رفاهی به کارکنان به دقت دنبال شود .

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه تصریح کرد : مدیر ان باید به دنبال فراهم کردن بستری باشند تا کارکنان اداری و آموزشی بتوانند در کنار کار و فعالیت روزانه از امکانات رفاهی و ورزشی برخوردار شوند زیرا سطح سلامت جسمی و روانی نیروی انسانی ارتباط تنگاتنگی با میزان بهره‌وری آنان خواهد داشت.

کریمی فر به فعالیت 80سالن ورزشی و 4استخر هم اشاره کرد و افزود : اگر سازمان ها به عوامل ارتقاءدهنده سلامت نیروی انسانی توجه داشته باشند ، قادر به ایجاد پیوند نزدیکی بین سازمان و کارکنان و البته ارتقای مشارکت آنان خواهند بود.

وی در ادامه به ضرورت کاربرد استراتژی‌ رفاه و سلامت کارکنان هم اشاره کرد و گفت : ارتقای سلامت کارکنان بخش جدایی‌ناپذیر فرآیندهای مدیریت توسعه و عملکرد است.

کریمی فر در ادامه به توسعه خدمات درمانگاههای فرهنگیان هم اشاره کرد و افزود : تلاش شده تا خدمات ارائه شده در این مراکز از نظر کمی و کیفی توسعه یابد و مهمترین مطالبه آموزش و پرورش از مدیران این مراکز کسب رضایت فرهنگیان و تخصصی کردن خدمات است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار