وزارت راه وشهرسازی:

دو شرکت هواپیمایی روسیه مجوز 12 پرواز به شهرهای ایران را گرفتند

وزارت راه وشهرسازی اعلام کرد: هواپیمایی روسیه شرکت هواپیمایی «سیبیر» روسیه در حال انجام کارهای مقدماتی برای آغاز پروازهای خود از مسکو به چند شهر ایران از جمله مسیر مستقیم پایتخت این کشور (مسکو ) به مشهد است و دو شرکت این کشور مجوز 12 پرواز را اخذ کردند.

کد مطلب: ۴۹۸۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از وزارت راه و شهرسازی هواپیمایی روسیه سرویس دهی در این مسیر پروازی را با بهترین هواپیماها در چارچوب مجوز آژانس فدرال حمل و نقل هوایی وزارت راه روسیه انجام خواهد داد.
دو شرکت هواپیمایی روسی به تازگی مجوز راه‌اندازی 12 پرواز مسافرتی هفتگی به شهرهای تهران، اصفهان و مشهد را دریافت کردند و این اقدام در چارچوب گسترش روابط گردشگری دو کشور صورت می‌گیرد.
وزارت حمل و نقل روسیه افزون بر « سیبیر » که شامل گروه‌­های اس 7 می شود، به شرکت « خطوط هوایی اورال » اجازه داده که به مقاصد تعیین شده در ایران پرواز کنند.
بنابر این گزارش دو شرکت « اس 7 » و « خطوط اورال » پس از امضای یادداشت تفاهم بین تهران و مسکو در ماه فوریه 2016 میلادی ( 13 بهمن تا 10 اسفند ) و تمایل به افزایش تا 28 پرواز در هفته، مجوز لازم را صادر کرد و اکنون توافق ها به مرحله عمل رسیده است.
دبیر مطبوعاتی شرکت هواپیمایی «سیبیر» به رادیو اسپوتنیک گفته بود: این شرکت چهار مسیر مسکو - تهران، مسکو- اصفهان، مسکو - مشهد و سن پترزبورگ - تهران را انتخاب کرده است.
« آنا باشینا » افزود: گروه اس 7 در این مسیرها فعالیت خواهد کرد، زیرا ظرفیت توسعه بازار حمل و نقل در این چهار مسیر مناسب است.
به گفته وی، کارهای اولیه انجام شده و پس از انجام امور مقدماتی مراحل بعدی دنبال می شود و تمامی پروازهای اس 7 با هواپیماهای جدید و روز ایرباس و بویینگ انجام می‌شود، اما مشخص نیست کدام مدل را برای مسیرهای ایران انتخاب خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار