جشن تکلیف دانش آموزان دختر نواحی یک و دو ارومیه برگزار شد

مراسم جشن تکلیف دانش آموزان پایه سوم ابتدایی مدارس نواحی یک و دو ارومیه با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد.

کد مطلب: ۴۹۷۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، مراسم جشن تکلیف دانش آموزان پایه سوم ابتدایی مدارس نواحی یک و دو ارومیه با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، رئیس ستاد اقامه نماز و معاونین پرورشی نواحی یک و دو ارومیه در حسنیه اعظم ارومیه برگزار شد.


طاهر اسدپور رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا، اظهار داشت: برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختران سوم ابتدایی و پسران پایه هشتم، یکی از برنامه های ملی ستاد اقامه نماز است که در تمام شهرستان های استان برگزار می شود.


وی ادامه داد: این مراسم، با حضور یک هزار نفر از دانش آموزان دختر مقطع سوم ابتدایی مدارس نواحی یک و دو ارومیه برگزار شد تا هم به خاطره ای زیبا در ذهن دانش آموزان مبدل شود و هم دانش آموزان بدانند که به سن تکلیف رسیده اند و باید فرایض دینی خود را به جا آورند.


اسدپور افزود: در سال تحصیلی جاری آموزش عملی نماز صد درصد در مدارس اجرا شده است و اجرای چنین مراسماتی برای اطمینان از یادگیری نماز است و موجب می شود تا دانش آموزان در کنار یکدیگر نماز بخوانند و با کمک والدین، مرجع تقلیدی را برای خود انتخاب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار