برگزاری اردوی زیارتی- سیاحتی سازمان دانش آموزی خوزستان به مشهد مقدس

سازمان دانش آموزی استان خوزستان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی ، یک اردوی زیارتی- سیاحتی به مقصد مشهد مقدس برگزار می کند.

کد مطلب: ۴۹۴۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، سازمان دانش آموزی استان خوزستان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی ، یک اردوی زیارتی- سیاحتی به مقصد مشهد مقدس برگزار می کند.
این اردو که در راستای تقدیر از زحمات یکساله ی مسئولین سازمان های دانش آموزی مناطق و نواحی استان خوزستان برگزار می شود ،از سوم تا هشتم خرداد ماه ادامه خواهد داشت و بخشی از هزینه هایش بر عهده ی متقاضیان شرکت کننده در این اردو است.

در تور تفریحی سازمان دانش آموزی خوزستان به مشهد مقدس ، هر کدام از مسئولین سازمان دانش آموزی می توانند یکی از اعضای خانواده ی خویش را با هزینه ی شخصی به همراه داشته باشد .

در طی این سفر جلسه ی فصلی مسئولین سازمان دانش آموزی نیز جهت بررسی عملکرد گذشته ی این سازمان و برنامه های تشکیلاتی و سازمانی پیش رو برگزار می شود.

سازمان دانش آموزی استان خوزستان در صورتی که شاهد استقبال از این اردو باشد این برنامه ها راادامه می دهد .برگزاری اردوهای تفریحی و سیاحتی مسئولین و مربیان سازمان های دانش آموزی در راستای افزایش همدلی و توسعه ی مشارکت های تشکیلاتی صورت می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار