معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل:

110 دانش‌آموز اردبیلی به مسابقات کشوری قرآن‌کریم راه‌ یافتند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل از راهیابی 110 دانش‌آموز اردبیلی به مسابقات کشوری قرآن‌، عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۴۹۳۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،در مراسم پایانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان اردبیل که درشهرستان مشگین‌شهر برگزار شد، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: این مسابقات به مدت سه روز در مشگین‌شهر و همزمان با ایام بعثت نبی مکرم اسلام(ص) و نزول آیات وحی الهی با شرکت یک‌هزار و 600 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر استان اردبیل برگزار شد.

مصطفی کافی راد تصریح کرد: در این مسابقات که از 19 ناحیه و منطقه استان اردبیل دانش‌آموزان در 14 رشته قرآن، عترت و نماز همچون ترتیل، حفظ،‌ قرائت، نهج‌البلاغه، ‌صحیفه سجادیه، اذان، مداحی و... رقابت کردند، در پایان از منتخبان در رشته‌های مختلف تجلیل شد.

وی گفت: 110 دانش‌آموز منتخب استان در این مسابقات به مرحله کشوری راه یافتند تا در سطح ملی خوش بدرخشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: انس دانش‌آموزان با قرآن کریم به ویژه آشنایی نسل جوان با فرهنگ قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات بود.

کافی راد بیان کرد: ما در طول سال تحصیلی در قالب مسابقات فرهنگی، هنری، قرآن و اهل بیت(ع) بیش از هزاران دانش‌آموز را در نواحی و مناطق آموزش و پرورش مشارکت می‌دهیم تا یک جهاد علمی و تربیتی با محوریت قرآن و عترت به انجام برسد.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا سال آینده میزبان مرحله کشوری مسابقات قرآن، نماز و اهل بیت(ع) باشیم که قطعاً این افتخاری برای استان دارالارشاد و حسینی اردبیل است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل تأکید کرد: منتخبان مرحله استانی قبل از اعزام به مرحله کشوری در کلاس‌های تخصصی حاضر شده و توانشان را به نمایش می‌گذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار