رئیس سازمان ثبت احوال خبرداد:

صدور بیش از 7 میلیون کارت ملی هوشمند در کشور

رئیس سازمان ثبت احوال از صدور بیش از 7 میلیون کارت ملی هوشمند به متقاضیان در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۴۸۸۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، سید علیرضا آوایی افزود: در حال حاضر 7 میلیون و 200 هزار کارت ملی هوشمند در کشور صادر و به متقاضیان تحویل داده شده است و تلاش می‌کنیم روند صدور و تحویل کارت ملی را تسریع کرده و در این زمینه اقدامات اساسی را انجام دهیم.

وی گفت: در زمینه صدور کارت ملی هوشمند در سطح کشور ما اهتمام و تلاش همه‌جانبه‌ای داریم و در این راستا اقدامات مناسبی نیز انجام شده است.

رئیس سازمان ثبت احوال گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های لازم مصمم هستیم تا امسال حداقل 15 میلیون یا بیش از این تعداد کارت ملی هوشمند را صادر کرده و به متقاضیان تحویل دهیم.

آوایی با اشاره به رتبه نخست کشوری استان اردبیل در صدور کارت ملی هوشمند افزود: امیدواریم همچون اقدامات مناسبی که ثبت احوال استان در حوزه صدور کارت ملی داشته بتواند نخستین استانی باشد که این پروژه را به اتمام می‌رساند.

وی با قدردانی از اقدامات انجام شده در راستای صدور کارت ملی هوشمند در استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل توانسته در این حوزه از آغاز صدور کارت ملی هوشمند تاکنون 30 درصد جمعیت را در این حوزه تحت پوشش قرار داده و برای این افراد کارت صادر کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار