مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل:

سیستم سیار کارت هوشمند ملی با هدف خدمات‌رسانی به جانبازان در اردبیل راه‌اندازی شد

اردبیل (پانا) - مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: سیستم سیار کارت هوشمند ملی در اردبیل با هدف خدمات‌رسانی به جانبازان، معلولان و مراکز بهزیستی راه‌اندازی شده است.

کد مطلب: ۸۱۷۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
سیستم سیار کارت هوشمند ملی با هدف خدمات‌رسانی به جانبازان در اردبیل راه‌اندازی شد

اسد حسن‌زاده اظهار داشت: سیستم سیار کارت هوشمند ملی به صورت برنامه‌ریزی شده در مراکز بهزیستی، ادارات و منازل جانبازان و معلولان و روستاها حضور یافته و خدمات ارائه می‌کند.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات کارت هوشمند ملی برای تمامی هم استانی‌ها و با توجه به اینکه بسیاری از جانبازان و معلولین وگرانقدر در نقاط مختلف امکان حضور در دفاتر پیشخوان را ندارند این سیستم با نظارت کارشناسان معاونت انفورماتیک اداره کل ثبت احوال و روسای ادارات تابعه در منازل و مراکز نگهداری معلولان بهزیستی و روستاهای صعب العبور و سایر نهادها مستقر شده و خدمات کارت هوشمند ملی را به طور کامل انجام می‌دهند.

مدیرکل ثبت احوال استان گفت: ارائه خدمات از طریق سیستم سیار مهم است و سیستم سیار کارت ملی هوشمند در سال گذشته در مرکز نگهداری معلولین اردبیل، منازل جانبازان و معلولان، استانداری، دانشگاه آزاد، نمایشگاه الکامپ، روستای دور افتاده رز و روستاهای اطراف مشگین‌شهر، خلخال و نمین ارائه خدمات کرده است.

حسن‌زاده بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب به هم‌استانی‌ها از مهم‌ترین اهداف ما است و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در این راستا از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود بهره‌ برده و شاهد جلب رضایت آن‌ها باشیم و از این طریق شرایط موجود را بهبود بخشیم تا بتوانیم در این زمینه موفق عمل کنیم.

وی تعداد دفاتر پیشخوان خدمات ثبت احوال را 27 دفتر شهری و 14 دفتر روستایی برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه در ارتباط با ارائه خدمات به هم‌استانی‌ها هیچ مشکل خاصی نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار