مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خبرداد:

شرکت بیش از 6 هزار نفر در مراسم اعتکاف استان اردبیل

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از شرکت بیش از 6 هزار نفر در مراسم اعتکاف در مساجد استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۴۸۸۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، حجت‌الاسلام مهدی ستوده گفت: مراسم اعتکاف همزمان با سراسر کشور در بسیاری از مساجد استان اردبیل نیز برگزار و بیش از 6 هزار نفر در این مراسم معنوی و باشکوه از استان اردبیل شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه رجب 52 مسجد برای برگزاری مراسم اعتکاف در استان اردبیل تدارک دیده شده بود ولی به دلیل افزایش چشمگیر معتکفین تعدادی از مساجد سطح استان نیز برای برگزاری این مراسم باشکوه و معنوی اضافه شد، افزود: خوشبختانه در این زمینه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و امیدواریم بتوانیم در امر خدمات‌رسانی به مهمانان خدا لحظه‌ای دریغ نکرده و هرچه باشکوه‌تر در برگزاری این مراسم اهتمام داشته باشیم.

ستوده گفت: مراسم اعتکاف فرصت بسیار مناسبی است تا انسانی که در پیچ و خم‌های زندگی مادی غرق شده است خود را بازیافته و به قصد بهره بردن از ارزش‌های معنوی، از علایق و اسباب مادی دست بکشد و خود را در اختیار پروردگار بگذارد.

وی افزود: این روزها همزمان با 13 ماه رجب، ماه استغفار و توبه و نزدیک شدن به معبود مردم با حضور در مساجد در حال راز و نیاز با خدای خود هستند و فارغ از هرگونه لذت مادی و فانی، خوشی‌های دنیای عصر را فراموش کرده و به معبود خود پناه برده‌اند و از خداوند منان طلب بخشش و توبه دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار