برگزاری نشست انجمن های اولیا و مربیان مدارس منطقه بردخون

نشست انجمن های اولیا و مربیان مدارس منطقه بردخون برگزار شد .

کد مطلب: ۴۸۷۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بردخون ، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه انجمن های اولیا و مربیان در مدارس اظهار داشت: انجمن های اولیا و مربیان به منزله همراه و پشتیبانی بزرگ در مدارس فعالیت می کنند و موجب شادابی، نشاط و پیشرفت مدارس می شود.

عباس جمالی فرد افزود: از مشکلات و کمبودهای مدارس مطلع هستیم و تاکنون علاوه بر تأمین تجهیزات و امکانات، اقدام به هوشمندسازی20کلاس درس در منطقه کرده ایم.
وی با بیان اینکه مدارس وظیفه تربیت مدیران فردا را بر عهده دارند، اضافه کرد: با نهادینه کردن همدلی و همکاری در کلاس ها، درس زندگی را مشق می کنیم و مصمم هستیم بر اساس سند تحول بنیادین افرادی پرورش پیدا کنند که در آینده مدیران توانای کشور باشند.
جمالی فرد شناسایی دانش آموزان بی بضاعت، تعامل و مشارکت در برگزاری کلاس ها و برنامه ها، حضور در شورای معلمان، پیگیری مشکلات مدارس و ارائه طرح و راهکار را وظیفه انجمن ها دانست و گفت: مدارس به تنهایی نمی توانند به تعلیم و تربیت دانش آموزان بپردازند و نیازمند حمایت و همراهی اولیا هستند.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ادامه داد: فضای خانه را برای دانش آموزان مهیا کنیم تا آموختنی ها و دانش خود را تقویت کنند زیرا خانه و مدرسه مکمل یکدیگر در تعلیم و تربیت آنان می باشند.
در ادامه نمایندگان انجمن های اولیا و مربیان مدارس منطقه پیرامون مطالبی نظیر:ارتباط بیشتر با مدارس، عدم استفاده از گوشی، دانش آموزان محروم، اوقات فراغت، تهدیدات فرهنگی، آزمون ها، لباس فرم، شیوه نامه انجمن ها، کلاس های تقویتی، هفته معلم، سرانه مدارس، نیروهای خدماتی مدارس، گسترش نماز، دانش آموزان استثنایی و سرویس روستامرکزی بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار