معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر:

نشست مدیران مدارس منطقه بردخون برگزار شد

بوشهر(پانا)_ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش اولویت اول و دغدغه اصلی مسئولان قرار گیرد.

کد مطلب: ۸۸۸۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست مدیران مدارس منطقه بردخون  برگزار شد

محمود قاسمی در نشست مدیران مدارس منطقه بردخون اظهار داشت: بارها گفته شده که آموزش و پرورش نقش ویژه و اثرگذاری در تعاملات اجتماعی و توسعه کشور دارد اما این پیشرفت نیاز به حمایت و مشارکت همه جانبه دارد.

قاسمی افزود : با دست خالی توان کار نبست و این موضوع برای همگان مشخص است.

قاسمی خواستار تغییر نگاه به آموزش و پرورش شد و گفت: باید به روزی برسیم که آموزش و پرورش اولویت اول و دغدغه اصلی مسؤلان باشد.

قاسمی گفت: آموزش و پرورش زیربنایی ترین دستگاه در کشور است اما برای تربیت و تعلیم مردم، همه نهادها و دستگاه ها مسؤلیت دارند.

وی با بیان اینکه حلقه مفقوده آموزش و پرورش امروز شادی و نشاط است، افزود: شادی و نشاط را از مدارس نگیرید که ممکن است کلاس ها و مدارس به زندان های مدرن تبدیل شود.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: آموزش و پرورش عاطفی ترین دستگاه در همه دنیا است و برای گرفتن حق فرهنگیان کوتاه نمی آییم.

ظهیر محمودی با تأکید بر ایجاد فضای نشاط و شادابی در مدارس، افزود: جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی در پیش است و باید زمینه شادی بچه ها در مدارس فراهم شود.

وی اضافه کرد: دوره های توانمندسازی برای معلمان تشکیل شده تا آنان همراه با پیشرفت های علمی با دانش روز رشد کنند و دانش آموزانی متعهد و متخصص پرورش دهند.

در ادامه معاون آموزشی اداره گوشه ای از اقدامات حوزه آموزش را ارائه نمود و مدیران نیز به بیان خواسته ها و مطالبات خود پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار