«شاخ کرگدن» به بلغارستان و اوکراین می رود

کارگردان فیلم «شاخ کرگدن» از پایان فیلمبرداری بیش از 70 درصد از این پروژه سینمایی و همچنین پایان بخش های مربوط به ایران خبر داد.

کد مطلب: ۴۸۵۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، محسن محسنی نسب کارگردان فیلم سینمایی «شاخ کرگدن» با اعلام خبر پایان 70 درصد از مراحل فیلمبرداری تازه ترین ساخته خود گفت: «شاخ کرگدن» در حال حاضر از نیمه راه گذشته است و بخش های مربوط به ایران را فیلمبرداری کرده ایم.

وی درباره شرایط جلسه های آتی تولید این فیلم توضیح داد: ادامه فیلمبرداری اثر نیز در بلغارستان و اوکراین طی روزهای آینده ادامه می یابد.
این کارگردان درباره ویژگی های این فیلم سینمایی توضیح داد: می توانیم ژانر این فیلم را یک ژانر حادثه ای و اکشن بدانیم. فیلمسازی در این ژانر کار سختی است وب ه نظر من کارگردانان سینمای ایران متاسفانه دانش کافی نسبت به این گونه ندارند. این که یک مشت به صورت کاراکتر بخورد و بیننده باور کند، به نظرم کار خیلی سختی است. من تاکنون چند فیلم در این گونه ساخته ام و به دلیل این که در سال های جوانی ورزش رزمی انجام می دادم به این ژانر علاقه دارم.
در خلاصه فیلم‌نامه این اثر سینمایی آمده است: صدرا سالهاست در خارج از کشور زندگی می‌کند و زمینه تحصیل را برای خواهرش بهار در خارج از ایران فراهم کرده است. صدرا تصمیم دارد در روز تولد بهار در سفری که انتظارش را می‌کشد بهترین هدیه را به وی بدهد ولی در مسیر فرودگاه ارمنستان تا هتل ربایندگان بهار را گروگان می‌گیرند.
محسن محسنی نسب، نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان، اسماعیل حیدری مجری طرح، مجتبی نورمحمدی مدیر تولید، منصور عید رضایی مدیر تصویربرداری و غزل معصومی برنامه‌ریز و دستیار اول کارگران در این پروژه سینمایی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار