توسط ارزیابان استانی انجام شد:

بازدید از گروه های پیشتازان و فرزانگان مدارس شهرستان فیروزکوه و دماوند

ارزیابان سازمان دانش آموزی استان از گروه های پیشتازان و فرزانگان مدارس شهرستان های فیروزکوه و دماوند بازدید کردند.

کد مطلب: ۴۸۳۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازشهرستان های استان تهران،مهدیس بهرامی،کارشناس سازمان دانش آموزی اداره آموزش وپرورش شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبرافزود :حمیدرضا مرندی وزهرا کردیاز مربیان سازمان دانش اموزی شهرستان دماونداز گروه های پیشتاز و فرزانه شهرستان فیروزکوه ،بازدید کردند .

درویش غلامی کارشناس سازمان دانش آموزی دماوند ،در رابط با برنامه بازدیدی از مدارس شهرستان دماوند خاطر نشان کرد:داود اسفندیار دبیر مجمع مربیان شهرستانهای استان تهران و فاطمه سراج از مربیان پیشاهنگ فرزانه شهرستان فیروزکوه در برنامه بازدید حضور داشتند.

شهلا سرخابی، معاون پرورشی و مسوول سازمان دانش آموزی شهرستان فیروزکوه، هدف از انجام این بازدیدها را به نوعی نظارت مستمر بر عملکرد گروه های پیشاهنگ پیشتاز و فرزانه و ارزیابی عملکرد این گروه ها قلمداد نمود و تاکیدکرد: در واقع عملا با حضور بازرسین استانی که بهمراه مربیان راهنما صورت گرفت ، اهمیت فعالیت های دانش آموزی را دراین تشکیلات منسجم و پویا را نشان داده است که از درجه بالای اعتبار برخوردار بوده و هست.

داود اسفندیار دبیر مجمع مربیان شهرستانهای تهران در این رابطه افزود : در این بازدیدها ضمن ارزیابی روند فعالیت گروه های پیشتاز و فرزانه شهرستان های دماوند و فیروزکوه نکاتی آموزشی و عملیاتی به دانش آموزان در خصوص تشکیلات سازمان دانش آموزی نیز ارائه شد.

وی تاکیدکرد: اجرای مهارت های تشکیلاتی مانند مخابرات ، فرامین گنگ ، نظام جمع ، چوب بندی و گره زنی ، امداد و نجات ، گارد پرچم و حاملان قرآن و... توسط اعضای تشکیلات پیشتازان و فرزانگان از دیگر اهداف بازدید از گروه های پیشتازان و فرزانگان بشمار می رود.

اسفندیار ، در رابطه با هماهنگی برای آموزش مربیان تشکلات دانش آموزی در سطح استان و کشور خاطر نشان کرد: ارتقاء سطح مهارت اعضا و مربیان و یکسان سازی آموزش ها از دیگر اهداف بازدید هایی بود که با حضور بازرسین ، مربیان راهنما وکارشناسان سازمان دانش آموزی مناطق صورت گرفت .

دبیر مجمع مربیان شهرستانهای تهران تصریح نمود: 22 بازرس تشکیلات پیشتاز و 16 بازرس تشکیلات فرزانه در برنامه بازدید سه روزه در سطح شهرستانهای تهران شرکت داشتند.


/خبرنگار: محمد تقی اسفندیار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار