بازدید استانی از مدارس تمام تشکیلاتی و گروه های پیشتاز فیروزکوه

فیروزکوه(پانا) -بازرس استانی مجمع دبیران سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به همراه مدرس و مربی استانی پیشتازان از مدارس تمام تشکیلاتی و گروه های پیشتازان شهرستان فیروزکوه بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۱۳۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید استانی از مدارس تمام تشکیلاتی و گروه های پیشتاز  فیروزکوه

حسین آبائیان، بازرس استانی مجمع دبیران سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستان های استان تهران در راستای بازدید از مدارس تمام تشکیلاتی هفده شهریور، بنت الهدی و فاطمه الزهرا(س)فیروزکوه اذعان داشت: مدارسی که در سطح شهرستان فیروزکوه بودند بسیار فرامنطقه ای عمل کرده و ما نیز از چندین ابتکارات و خلاقیت‌های این مدارس در بحث پیشتازان فیلمبرداری انجام دادیم که برای ما بسیار قابل توجه می باشد.

او خاطر نشان کرد: یکی از وظایف ما این است که از مدارس تمام تشکیلاتی و دانش آموزان پیشتاز بازدید کنیم و به مربیان پیشتاز این مدارس خداقوت بگوییم و همچنین ارزیابی را انجام دهیم که در طی یکسال یک فردی که در سازمان دانش آموزی فعالیت میکند در زمینه منش های سازمان دانش آموزی به چه میزان رشد پیدا کردند.

او با اشاره به تاریخ بیست و یکم اردیبهشت ماه سال هفتاد و هشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی درخصوص برنامه‌های این سازمان در سطح شهرستان فیروزکوه گفت: هرساله برای مربیان پیشتازان در این تاریخ برنامه‌هایی اجرا میشود و از سوی وزارتخانه نیزاز مربیان و مدارس تمام تشکیلاتی با اهدای لوح تقدیر میشود .

آبائیان افزود: برای دانش آموزان از سوی مدرسه باید جشنی برگزار شود و در همین مراسمات از ابتکارات در زمینه پیشتازان نیز بهره ببرند برای مثال با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان دانش آموزان میتوانند با بهره گیری از یکی از منش‌های سازمان( دیانت و معنویت) برای سفره افطار برنامه ای بچینند و همچنین به دانش آموزان فعال نیز تقدیرنامه استانی هم داده میشود .

بازرس استانی مجمع دبیران سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در طی دوازده سال تحصیلی اگر این دانش آموزان عزیز در هر سال یکی از منش های سازمان دانش آموزی را بیاموزند، در آینده شغلی و زندگی خود موفق تر عمل خواهند کرد.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار